Bukan Blog Kamu: DUYUNG betul-betul wujud??? saksikan kewujudannye...

Monday, August 15

DUYUNG betul-betul wujud??? saksikan kewujudannye...


mitos? tahyul? dongeng?


tapi apekemende binatang yang dijumpai di Teluk Bahang
dimana pemancing telah menjumpai objek berbentuk ikan yang panjang
dan berkepala manusia sejibik sebuntat macam ikan duyung
yang mati kelemasan di dasar laut sane.. apekah??


tak caya.. tengok sahaja gambar2 yang di letakkan di bawah ini..
adakah realitistik atau fantastik mahupun plastik??
sekali pandang memang nampak real.. 2 kali pandang pun masih nampak real
3 kali pandang pun macam nampak real jugak...
so dimanakah ketipuan pada rupaparas gambar2 itu ha??

v
v
v
v
v
v

rupa ekor beliau yang bersisik dan menggerutu serta menggelikan



beliau telah membelakangi kita..
bermakna dari rupa belakang beliau dipertonjolkan...



dari arah atas dimana beliau ditelentangkan sebegitu rupa...
harap roh beliau tak kepanasan akibat cahaya matahari yang
terik tepat ke atas badannya yang sudah kering itu...



dari jarak dekat macam hantu gigi dalam cite p.ramlee..
real kan??? nampak betul2 kan???
takut jugak kan?? jangan anda mengigau malam ini sudah...


heeeee heeeeeeeee heeeeeeeee





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

12 2 ORANG KATA:

dwaty said...

benar kah apa yang ku lihat ini???

BERT said...

boleh jadi kah

kinn said...

takoot nya muka dia. =.=

azam said...

pernah tgk gmbr ni sebelum ni.....

camni ke?? xjadilah nak tackle ikan duyung....
lagi teruk dari dugong ni

BERT said...

@kinn

jangan takut.. gbr je

BERT said...

@azam

ni yg dah mati.. mungkin yg edop jelita macam maya karin hehe

mizzkechique said...

btl ke ni.. ngeri semcm je..

BERT said...

@mizzkechique

ntahla.. no komen hehehe

Munna said...

haha...kita dimomokkan dgn ikan duyung yg cun melecun =P

BERT said...

@Munna

ni duyung mati mmg tak cun hehehhe

SoLy SoLicious said...

errk..?? bia betik..

BERT said...

@SoLy SoLicious

betik kot hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...