Bukan Blog Kamu: Tersentuh hati bicara tentang anak

Wednesday, August 10

Tersentuh hati bicara tentang anak


saya memahami anda begitulah tajuk entry terbaru
dari encik ben ashaari di sane..tersentuh hati bila baca post itu..
bila dah baca.. tiba-tiba nak kaitkan dengan diri sendiri plak..
hmm saya yang baru 3 bulan kawen pun dah terasa...
sebab saya belum dianugerahi rezeki Illahi yang Maha Besar lagi..


ye anak.. itulah jawapannya... yang mane asyik duk tanye..
saya belum lagi la.. hehehe... cek pun tidak.. takut nak cek-cek ni.. hehe
penat gak jawab soalan camni kan???
sebelum kawen asyik tanya bila nak kawen..
dah kawen tanya anak plak.. ohh baru saya paham
cemana stressnya orang yang dah kawen bertahun2 tapi belum dapat zuriat..


orang kata mungkin faktor JAUH yang buat susah sket nak dapat..
yeke?? ntah saya pun tak pasti...suami saya di perak..
saya di subang jaya...jumpe kadang2 seminggu sekali atau 2 minggu sekali..
ape pun rezeki di tanganNya.. bukan ketentuan oleh orang lain..
kita di arahkan untuk berusaha sehingga berjaya!! yahoo!!
yang pastinya tinggal sebulan lebih sahaja lagi yang harus ditunggu..
lepas tu saya pindah dan duduk dengan suami..


kalo tak silap ujang kawen sehari sebelum saya kawen..
isterinya baru je dapat tau dah mengandung.. taniah ujang!!
moga jadi appa yang cemerlang gemilang dan terbilang tisstisstiss....


cik Ben pon baru dapat berita baik jugak isterinya dah mengandung..
taniah jugak cik Ben..moga jadi appa yang cemerlang gemilang
dan terbilang juga macam ujang... tisstisstiss....


semalam dalam utusan... dapat kembar 4 sekaligus..
wahhh teringin plak nak anak kembar 8?? hahah mampukah..??
hmm bulan ni belum datang bulan... apekah??


sekian laporan gosip pasal diri sendiri...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

12 2 ORANG KATA:

BEN ASHAARI said...

:) terima kasih .. saya doakan yang terbaik buat anda , suami isteri .. :)

misscha said...

hmmmmm bert....relax2 ko baru 3 bulan..aku 4 tahun suda....

BERT said...

@BEN ASHAARI

sesame.. mekaceh cik ben..aminn hehe

BERT said...

@misscha

alamak member aku sorang ni.. 4 tahun dah... waduhh.. aku ingat 3 bulan ni dah lame hehehehehehe....

oh yeke.. gudlak ye lalink... berusaha berjaya.. jangan putus berdoa keh.. lagi2 bulan pose ni..

mizzkechique said...

puhhh..puhh....moga cpt dikurniakan cahaya mata.. =)

BERT said...

@mizzkechique

aminnn tq cik tina hehe

alin~hazlin~ said...

huhu.. insyaAllah...
saya dulu pon weekend husband n wife.. buat at last ada jugak rezeki.. sabar ye

BERT said...

@alin~hazlin~

oh gitu ke alin.. mekaceh ye.. mudah2an.. aminnn

SoLy SoLicious said...

Insyaallah.. mudahan-muadahn ade rezeki.. masin kang mulut tu nak kembar lapan..haaa

Ujang9897 said...

pengantin baru juga kita..=)


semua ni kerja ALLAH.., saya phm sgt perasaan isteri2 dgn soalan pedas ni..

baca entri akak ipar saya mcm mana dia sabar selama 4 tahun..

http://effa9897.blogspot.com/2010/12/alhamdulillahsyukur-pada-mu.html

BERT said...

@SoLy SoLicious

ahhaa senang sekali beranak je ye hehee.. aminn mana la tau kan?

BERT said...

@Ujang9897

aah nanti enibeseri selang sehari jeye?? hehee

oh yeke.. lame tu 4 tahun.. ader kenalan saya leebih 10 tahun.. baru dapat anak sorang.. dan lebih 10ribu belanja dia untuk seorang anak itu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...