Bukan Blog Kamu: Jualan raya metrojaya PICC 2011

Tuesday, August 23

Jualan raya metrojaya PICC 2011


minggu lepas saya ade buat satu entry pasal INI kan..
so dengan rase eksaitet yang mendalam kami
mendatangkan diri jugak ke PICC untuk menjengah
mana la tau kot2 ader yang berkenan kan boleh la sambar ape saje..

tapi sayang sekali kami datang pada ahad petang..
bermakna banyak barang habis dijual..
cume tinggal sisa2 barangan yang masih belum laku lagi la...
bajet untuk mencarik langsir..
bekas kuih raya.. baju raya.. kasut raya...
memang semuanya ada.. tapi pilihan hati tade yang berkenan..

beginilah rupa paras PICC untuk sape2 yang tapena tengok..
haha.. saya pun baru pestaim datang jugak.. tade urusan bakpe nak datang..
ha ni ader sale metrojaya barula nak menjengah disitu...
cantik tempat dia.. rase nak berposing sakan..tapi masa terhad..
maka kami hanya petik sekeping 2 sahaja sebagai hiasan peribadi...


suasana di PICC... memang murahhhhhhhh gileeeeee!!!
rugi sape tak datang..dan lebih rugi datang lewat macam saya hoho..
dah macam ala2 sale kat sogo je.. hmm lame tak pegi sogo..
malas nak pegi.. mesti sesak.. baik cari tempat lain.. same je..



so sebagai kenang kenangan yang mentenangkan..
kami pon menyenap barang sekeping 2 sebagai hiasan
entry ini sebagai bahan bukti konon2nye pegi shopping...
berejam2 lamenye dok dalam picc tu hanya sehelai seluar sahaja
yang disambar... kami same2 cerewet.. cari barang punye lame..
tapi tak beli pon hehe... seluar slack je yang dapat dibeli.. jadilakan..

dah dekat putrajaya dengan nilai..
kami terus ke nilai 3 dalam misi mencari kapet.. langsir dan meja..
akhirnya kami cume dapat kapet dan awning langsir je..
yang lain tak sempat sebab kami dijemput untuk berbuka
bersama keluarga dan anak didik kakak saya di usim bertempat
di rumahnye juga di nilai spring... Alhamdulillah kenyang..

selesai makan kami terus berangkat pulang dengan letihnye
ke perak pula untuk menjalankan misi lain pula..
sekian gosip shopping raya di hujung minggu...





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...