Bukan Blog Kamu: Pengguna tol lebuhraya dapat diskaunn!!!!

Thursday, August 18

Pengguna tol lebuhraya dapat diskaunn!!!!


saya terima berita baik dari sms BERNAMA yang dilanggan


"dua puluh 4 lebuh raya bertol seluruh negara
akan diberi diskaun antara 5 dan 37 point lima peratus
pada 30 dan 31 ogos ni sempena aidilfitri tahun ini"


sampai 2 kali saya baca... mula2 cakap yahoooooooo!!
tade la beban sangat nak guna tol masa balik kampung nanti...
tapi bila kali kedua saya baca balik...


alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


tarikh tu mana ade guna tol..
dah tentu berjalan raya di kawasan tanpa menggunakan tol..
bertuah la kan sape guna lebuh raya pada masa tu.. hmm..
terpedaya saya tadi adehhhai.. kihkih..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

sah2 ngah beraya sakan kt kg.. cehh... promo tipu namanya ni..

Ridzwan Mohamed said...

bijak lembaga lebuhraya ni

azam said...

bayar 2 kali ganda pun tetap jem

Ku Azhar said...

terbaekk!!!

Diana @ bilakukatacinta said...

pada 30, 31 ogos je ke? lah..mase tu dah kat kg makan ketupat dah..

BERT said...

@mizzkechique

AAH TERTIPU SUDA

BERT said...

@Ridzwan Mohamed

menggalakan mengguna lebuhraya di kala jalan beraya

BERT said...

@azam

mana2 pun jem

BERT said...

@Ku Azhar

kan?

BERT said...

@Diana @ bilakukatacinta

tau tape.. bangsa lain yang tak sambut raya boleh yahoo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...