Bukan Blog Kamu: Konvokesyen UPSI - DPLI 2011

Thursday, August 11

Konvokesyen UPSI - DPLI 2011



minggu lepas bersamaan hari sabtu kami telah terpegi
ke upsi untuk mengambik skroll akibat perbuatan asven saya
telah tamat DPLI nye di upsi tanjung rambutan malim perak...


beliau dihantar oleh sekolahnye dimana sebelum ini beliau digelar
cikgu sandaran dan tidak menyandar dimana2 dinding mahupun lantai...
akhirnya setelah tamat belajar selama 10 bulan..
maka beliau dipostingkan di sekolahnye yang lama
sebagai guru tidak menyandar lagi dimana-mana...


saya selaku bini tegarnye haruslah menemani beliau bukan??
takkan nak suruh bini orang lain temankan..
sudah tentu saya takkan biarkan bini orang lain yang temankan..


jangan salah paham kerna kami bukannye panca sitara sesat
atau nak buat persembahan.. cume di kesiangan hari agak panas..
dan telah mengakibatkan mata kami jadi lebih mengantuk..
seharuslah kami memakai spek kale kuning hitam untuk
menapis segala cahaya UV yang berlebihan masuk kedalam mata..
kelihatan kami amat seriyus disitu bukan??

kami tidak berkesempatan untuk mengkonvokan diri di atas pentas
atas sebab2 yang tak boleh di elakkan.. maka tujuan kami
datang disana adalah untuk menghantar jubah dan topi
serta mengambik skroll hak milik asven saya....


jadi sebagai melepaskan sangap yang terpendam..
kami cuba untuk merakam gambar sambil memakai jubah
tanda memang dia sudah habis belajar di upsi itu..


nak cite ape pon tak tau sudah..
layan gambar jelaye sebahagian poto2 yang sempat dirakam..
nak letak sume kang ni bukan pesbuk tapi ni kan blog hehe...





selesai menghantar jubah serta mengambik skroll
maka kami pun pulang ke kl dengan senang hati
dengan gembira riang riya dengan beriya-riya...


adalah sangat terkilan yang amat sangat tak dapat
tengok beliau beraksi di pentas upsi mengambik skroll..
tapelah dulu dah penah tengok beliau konvo disini...
jadila kan???dari tade langsung.. huhuhuhuhu...


sekian gosip lakimini di hujung minggu...





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

phewittt...hehe

SoLy SoLicious said...

perghh..psangan sejoli..mcm artis dh r..hahhaa

Cinoi Lavigne said...

Alaaa kenapa x sempat?

Niena Pengembara Ilahi said...

xpe.. nanti blh naik pntas lgi, tahniah kpd pakcik tu ye hehe

BERT said...

@mizzkechique

puwittt hihi

BERT said...

@SoLy SoLicious

macam je haha

BERT said...

@Cinoi Lavigne

huhu jangan ditanye huhuhu

BERT said...

@Niena Pengembara Ilahi

insyallah... ehee okeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...