Bukan Blog Kamu: Konvokesyen

Wednesday, May 12

Konvokesyen










~fatimah n family my niece~

Akhirnya knvo jgk hamey... dpt jgk sgulung ijazah... wlaupun lmbat sket.. sbb pnh ambik cuti 1 sem.. x kisah la kan daling.. janji lu dpat jgk dgree neh hahaha... aku g ngan abg n adik dia jer.. yg lain xpat dtg.. wktu ni tme skola... aku pon monteng skola gak sama la dgn hamey hahah.. tape.. buat sajer.... sari sblum tu tmma konvo anak buah aku.. blaja gak kat uitm perak amik kos estate management.. skang sbng dgree kat sahalam.. amey amek kos building surveyor.. alih2 skang jd ckgu plak..

Memula aku tak suka sngt dia jadik ckgu... gila2 aku anti dia jd cgu.. tgk2 aku plak jadik cgu.. ha tulaaaaaaaaaa... kan dahhhhhhhhhh.. x suke2 tgk jadik gak ckgu... setaun lak tuh hahaha... skg aku dah leh trma laaa kerjaya yg dia minat tu.. sb aku dah paham dahhh ehhehe.. amey ngaja kat sarjana.. salah satu skolah game kat kg dia tula hehe.. aja math n sains... taun lpas aja form5.. taun ni aja 1,2,4 plak... insyaalah skola tu nak serap amey jadik tetap kalo ade jeki ton dpan.. dah kene ikat 2 taun.. kalo x slap kene htar upsi amik sjil pndidikan plak 10 bulan.. hmm bila plak aku nak kawen neh hahaha.. adoiyaii...

Mknanya kalo dah dia tetap kat situ mau jugak aku dok sana keje sane plak..... hmm sbb tula aku tolak twaran keje ckgu kt skolah aku ni haaaa.. kang kallo keje sini.. dia keje sane.. waduhhh susa bangettt tu jaohhhhh ... x lalu aku laaa... ni pon dah dkat 3 taun aku berjauhan hehe.. jmpa leh kira jer bapa kali.. 2,2 sbuk dgn urusan skola... sengsara btol hehhe....

ishhh jauh tul melalut.............. hmm lantakla............. hahaa



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

adah said...

maktamm cmne nak fullow ? huahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...