Bukan Blog Kamu: Sepetang Bersama

Tuesday, May 18

Sepetang Bersama



G beralan raya ke jalan g tasik ni?? haha jangan konpius.. senanyer kami ni baru blik dari jalan raya kat puchong... umah sedara amey.. dah petang tu kitorg g la jenjalan kat tasik s.alam ni mmg port aku ngan hamey lpak kalo nk kelah ker atau sja lpak2...


memula smpai tak tau nak buat aper.. dok jerla atas palang2 tuh.. smabil mnkmati udara ptang yg damai.. hehhe.. ni baru jer smpai ni... smbil tgk heywan yg ada dlam tasik tuh...

kendian datang la sorg pakcik ni jual eskem plak dah,, ting tong2 jer kjenye.. maka kitorg pon belila,., amik ati jer beli nih haha sian tgk dia jual2... leh la lpak2 smbil mkan eskem.. sjuk sket kerongkong memasing hahaha...


dah tade keje amik la gbr sengal2 sket untuk mengisi masa lapang yang terluang ituh ahaha sori ek yg tu bukan rokok amey ke.. amey x mrokok... amey pnjam dari rkok mamat belang2 tuh hahah... saje je eksen2...

dah busan lepak sini.. kitorg g la jalan kaki kat tmpat ni.. aper yerh.. kt sblah wet wel tu.. ada kedai org jual ikan... tp kt sini ada gak buat akuarium untuk org tgk2 ikan yg pelik.. x byk sngat amik gmba ikan.. sbbb amik bidio byk hehe.. ish mmg plik la ikan2 ni... ni ala2 mcm watewel mini gtew.. yg mcm kat langkwi tu... atopon kt klcc tu aquaria gtew hahaa..


dah abih buang masa kat sini, aku amey ngan aweh cargas ke cineleisure kat damansara.. tgk cter papadom hehhe.. lawak gile rla cte tu... lama tak tgk cter mlayu yg bes.. kalo x cte rmlyu mmg bosan la... tp cte papadm mmg bes heheh tabik springggggg kat afdlin shoki hahah...

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...