Bukan Blog Kamu: Menderita akibat salah bantal.. benci bantal!!!

Tuesday, August 23

Menderita akibat salah bantal.. benci bantal!!!


sebenarnya saya harini bermuram durjana
kerana 2 hari saya menderita sakit tengkuk
atau rakyat sekelian alam menggelarkan..

SALAH BANTAL

jahat sungguh bantal itu kerana disebabkan beliau
boleh membawa penyakit kepada tengkuk yang berpanjangan..
segala macam minyak sudah disapu bersih...
ubat je tak makan sebab bulan puasa.. dah malam lupe plak nak makan..

haii ape nak buat ni ha.. nak dipukul bantal itu
sebab beliau bersalah tak guna plak.. sia2 saje perbuatan itu...
bukannye dia paham yang kita salahkan dia mahupun
marahkan dia sebab dia dah sakitkan tengkuk kita..

tak sabar nak balik rumah.. nak berehat..
semalam pun tak datang kerja.. akibat menderita sebegini rupa..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

len kali xyah pakai bantal..haha

BERT said...

tido atas lengan asven jela nampaknye baru besss haha.. opsss..

abah khalisha said...

guna bantal kekabu sedap tidur..empuk je

BERT said...

@abah khalisha

kene beli la nanti kekabu bantal hehe

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...



SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Niena Pengembara Ilahi said...

kalo salah bantal biasanya hosmet yg tlg tepuk leher dgn bantal kt :)

Niena Pengembara Ilahi said...

itu petua org2 dlu.. tpi jgn percaya bebulat leh bwk ke syirik plak.. cuma usaha, petua.. cam makan durian gak.. kna minum air lam kulit tu utk hilangkan rsa panas.. InsyaAllah berkesan, lps tepuk ngan bantal tu esok lusa ok la.. smbil2 tu selawat :)

BERT said...

oh gitu ke.. mekaseh nina.. nanti sy cube yee...

ariana said...

kalau bantal style jepun..lagilah..tgk macam kotak, dan keras je..
petua org tua mmg banyak..x salah mencuba asal x percaya lebih2 :)

BERT said...

baik kak ariana.. pening pale dibuatnye tengkuk sakit ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...