Bukan Blog Kamu: Cikgu Shida sebagai Guru Kelas yang sempoi

Tuesday, April 12

Cikgu Shida sebagai Guru Kelas yang sempoi





agak2 ader yang takenal dengan cikgu shida...??
mustahil kan.. mesti kenal punyeeee!!
entry pendek untuk hari ni.. meh saksikan
cikgu fofular seantero dunia yang mengalahkan
fofularnya cikgu Shaari yang tido dalam kelas...

sangat hepi beliau dengan anak muridnya bergambar ye..

berusia 39 tahun tapi awet muda gitu...

tapenah tengok lagi gambar kelas yang sebegini rupa...

selalunyer skemarudin atau skemariah juga budak2 skolah amik gambar..

hanya seorang sahajaa yang posing secara skemarudin...

3 dari kiri kan kan kan kan??

mesti dia seorang yang matang dan berkata dalam hati

"aku dah dewasa..!! mesti amik gamba cara orang dewasa!!"

hahahahhahaa...



aper pon jadik cikgu ni memang maniss..

bepengelaman jadik cikgu selama setahun untuk sekolah menengah

dan 4 bulan mengajar budak tadika hehehhee....

terpaksa la jadik kanak2 balik ikot rentak deme...


skang dapat plak bakal laki cikgu...

belajar bidang construction amik plak cikgu...

tupun nak sambung belajar lagi... aku ckap taun depan laaaa!!!

penat tengok dia belajar jer.. tape amik master sambil keje kan boleh...

aper aku merepek ni.. soriiiiiiiiiiiiii!!! cerita cikgu shida teselit cerita lain..

hahaha maaff maaafff maaafff maaaffff

(sambil hayun tongkat ala nabil)



ape pon cikgu shida.. ai loikeeeeee ur style hohohooh...








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

Syafiq Rosli said...

hehe..sempoi lah ckgu mcm ni..

TWEETY BERT said...

aah terkagum sebentar hihi

Manja (let it be my sweet name) said...

sempoi and santai je

http://notamanjaku.blogspot.com/2011/04/your-eyes-are-too-precious.html

TWEETY BERT said...

bleh jadik ikutan cikgu lain hahaha

mama tims said...

bert..minat cikgu shida nih..tp ada yg tak puas hati kat dia,kutuk habis...

TWEETY BERT said...

saya tak minat.. tapi suker amik tau hal dia ahhaha

Norhisham Nordin said...

kan dah aku ni asyik baca pasal cikgu shida ni jek.... adoi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...