Bukan Blog Kamu: Indahnye jika aku seperti kamu

Wednesday, April 13

Indahnye jika aku seperti kamu



indahnye jika aku seperti kamu..
semua orang suke.. semua orang gembira melihat kamu..
kadang2 ketawa kadang2 geram dengan kamu...


oh kamu..mata tak jemu melihat kamu...
setiap kali ku bertentang mate denganmu..
setiap kali itulah jiwa ku rase seronok dan teruje dengan mu...


teringin nak bertentang mate 2 hala denganmu..
teringin nak berwajah seperti kamu..
paling tidak teringin nak punyai cahaya mata seindahmu...


aku pelik.. nape aku buat bende yang same denganmu..
nape aku cuba tiru gaya mu tidak pun seiras denganmu..
ohh tidak.. aku lupe aku sudah tua.. aku luper aku sudah berusia..
adalah tidak wajar jika aku berkelakuan sepertimu di bawah ini..
tapi kamu semuanya boleh..buatlah aper sahajapun..
semua orang akan tersenyum kegeraman denganmu...


sekian...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

apa yang buat ku bersajak merapu2 nih..
niha gambar kat bawah ni ha..
korang tengokla.. cene aku tak geram dia buat aksi camni..
elehhh ramai dah tengok kan...
sajer jer nak tempek sini gamabr nih...
maner la tau kot2 terkenan nanti hahahaa...
aper pon.. aku memang suke dengan dia....























alaaaahaiii tomey2 budak mia sarah ni haaaa!!!
banyak betul gambar dia tomey2...
dengan suara comel dia.. muke diaa.. aksi diaaa..
alahaiiiiii.. gerammmmmmmmmm!!!



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

My Little Diary said...

huhu...
budak sekrng dah pandai bergaya, bukan mcm saya zmn dulu2... comot ajer.. :o

TWEETY BERT said...

aah kan .. saya kecik2 pon comot2 gak.. zaman skang dah lain budak2 mesti comel2

bersama kak Es said...

budak2 sekarang dah tak comot cam dulu sebab mak2 diorg pun makin chumeell hikhikhik :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

mak chumel, anak pun chumel =)

TWEETY BERT said...

aah.. akan datang tah cane tah anaknyer comel hehehee...

Oppa Kudin Nz said...

Mia memg comel..alahai.. :)

TWEETY BERT said...

dah besar haraplah cantik hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...