Bukan Blog Kamu: Usop Wilcha : Certinggi certinggi lagi bes dari cercrite cercrite

Thursday, April 21

Usop Wilcha : Certinggi certinggi lagi bes dari cercrite cercrite




"kome kome kome kome kome.. kome come and go.. kome come and go"


Antara video yang aku kasik ulang tayang tettiap hari sampai muntah..
hahaha sangat lawak & lawak sekali sehingga terlawak diri ini dilawakkan....


"certinggi certinggi"


taniah pada mamat khalid yang berjaya membuatkan shy8 ni
menjadik lebih pemes daripada dia 10 tahun yang dulu....
mane2 pegi mesti guna trademark citer hantu kak limah ni..
meskipun kalah sket jer kutipan dari citer ngankung..
tapi pembawakan filem hantu kak limah ni buat penonton
takkan luper sampai bebile... sangat lawak & menghiburkan..


masa zaman citer zombie kg pisang dulu tak la camni..
lepas citer hantu kak limah terus melonjak naik
jadik pemes emes.. aper jer dia cakap mesti nak gelak..
yang tak sangke tu rupanya beliau ni
pakcik kepada scha al yahya.. baru terdedah masa rancangan fuhh
2 minggu lepas kalo taselap.. 2-2 datang jadik tetamu awal ashaari..


suke gilak tengok ucop ni cakap loghat peghak.. kelaka gilakk!! haha




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

mcm ni lah said...

follow you dan tinggalkan jejak utk dijejaki

mcm ni lah said...

follow you dan tinggalkan jejak utk dijejaki

My Little Diary said...

kekekeke
i like...

kita bako... kita bako...

TWEETY BERT said...

bakooo jangan tabakoo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...