Bukan Blog Kamu: Cikgu Shida masuk majalah pulak

Friday, March 11

Cikgu Shida masuk majalah pulak



makin malatopp cikgu shida dari parit nih.. hoho..
terbukak majalah wanita minggu ni punyer..
tengok2 ader kelibat beliau dalam majalah mingguan wanita...
bacerlah rentetan hidup beliau yang makin pemes emes....


nak tau kisahnyer sile pegi beli sendiri.. hoho
tapi tak sangke kan.. nampak macam mude belia lagi..
tapi umurnya dah menjangkau 39 tahun upenye
kate si majalah ni.. terkejuttt mak nyahhhh....





muka bangge terselah di wajahnye sebagai seorang cikgu
yang sudah pemes di seantero tanah melayu ini...
dek kerana mimingnyer yang diminati ramai serta tak kurang
juge yang mengutuknyer mengatakan dia tidak siuman..


kalo nak tau naper dia buat miming tu boleh la terjah dalam
majalah peberet saya ni untuk menikmati kisah hidupnya....




sungguh macho aksi beliau bersama anak muridnya ahha
lawak sungguh gambar itu hahaha....
mesti anak murid dia bangge gilak dapat cikgu pemess..
tivi dah masuk.. majalah dah masuk... lam radio pon sudah..
dasatttttt!! ehh memang dasyatttt betol lah....




ha tengok2~ dalam tivi sudah masuk dalam apa2 aje...
tengok lah nanti... mesti ramai yang nak ikot jejak langkah beliau ni..
salah sorangnyer macam maria...
cuber tengok entry "kembar tak seiras cikgu shida"
tepuk dada tanye lah hati...
yang baik dijadikan tauladan... yang buruk jadikan sempadan...



skema sungguh penulis hari ini....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...