Bukan Blog Kamu: Dapat tiket raja lawak musim ke 5?

Friday, March 18

Dapat tiket raja lawak musim ke 5?


yahooo... yahoooo..
sudah sampai ke final peserta yang sangat ku minat2..
R2, man dengan balas...
agak2 saper la juara kali malam ni kan...
sumenyer besss dan mesti bersaing dengan hebattt!!!
tasaba tasaba nak tengok nihhh!!!


semangat semalam konon2nye nak dapat tiket raja lawak..
nak pegi sendiri memang tak lepas la..
den kojo weh.. cano nak poie sanun.. tak lopeh den dooo!!
atas minat yang mendalam maka ku kirimkan salam
buat adikku supaya mengambik tiket di astro sinun...


atas kebiziyan yang melanda beliau
maka beliau pula mengirim tiket pada kawan punye kawan...
atas minat yang mendalam nak tengok secara live
maka tiket itu pun ish ish ish...













HABIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!




hahhaha... adoiyaii.. ramai gilak orang datang berato amik tiket tuh...
teringat zaman kegemilangan saya dimane berato nak amik tiket
untuk final raja lawak musim kedua dulu...
memang panjang berjela2.. alih dah nak samapi dalam 10 orang lagi..
pastu habihhhhhhh jugakk adoiyai..
tapi saya dapat jugak masuk dalam MBPJ ehhehe..
nak tau cemana leh seludup masuk meh layan cerita nih hehehe


hmm tapeleee.. layan dalam rumah bertemankan bantal dan selimut
serta kekacang sambil menyaksikan final raja lawak kali ni....
boleh la golek2 sambil gelak guling2 ketika lawak nya tibe..
hue hue hue hue...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

My Little Diary said...

iye la... kita sama2 tgk kat rumah je lah... huhu

harap2 R2 menang... hehehehe

TWEETY BERT said...

betol2..saya pon suke r2 huhu man pon lwak gilak hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...