Bukan Blog Kamu: Mak oiiii bergetahnye badan kamuuu wehhh

Wednesday, March 2

Mak oiiii bergetahnye badan kamuuu wehhh






mak aiiii badan beliau... peweiiiitttttt....

rase nak tangkap jer patu gomol2 buat bantal pelokkk...

saya mau camni jugakkkkkkkkkkkk!!!

baru la seksiii awww awww....



mari ramai2 saksikan kegetahan yang melanda pada diri beliau...

eeeee kalo aku dapat ni kompom aku geget2 buat gulaii....

arghhhh tensennnnnnnnnnn

v
v
v
v
v
v
v
v
v











amacam bergetah kan beliau nih..

buat aku geram mau geget macam makan cuwinggam hohoh









Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

Mamaleesya said...

tembamnyeee geram!

TWEETY BERT said...

anak saper la ni.. raser nak pinjam buat perhiasan ahha

Damia Ayesha said...

wahhh....comel betol..macam nak cubit2 je...eeee.

TWEETY BERT said...

kan kan kan... hehe memang gerammm!!

Gen Fujita said...

Mak ai, ni tembam ke sakit kulit ni. Lain macam dia punya berisi sampai berlipat-lipat.

TWEETY BERT said...

tembam la.. takkan sakit kulit kot haha

Aza said...

mata bulat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...