Bukan Blog Kamu: Bert Mau Kawen - Episod 5

Wednesday, March 2

Bert Mau Kawen - Episod 5




sesi mengader nak menyambung cerita dari episod satu,
episod dua, episod 3, episod 4 dan la ni episod lime sudda....


ni lame sudah.. misi carik baju peranten sudah tercapai dengan jayanya..
agak2 yang maner satu pilihan hati...
ohh mahapp.. baju saya tiada di situ pon senanyer...
ader dah simpan di belakang2...



akhirnya dapat juge kale tema yang diimpikan..
mekaseh kepada cik wedding planner saya yang carikkan baju tu..
sangat cantik dan menepati piawaian kehendak selera nafsu buas ku ini...
kan dah kate saya ni cerewet serta kekwat..
mane2 penjual akan menyampah la dengan perangai banyak kecengkadakkan
kejap macam itu.. kejap macam ini.. hahaha...
sangat suker mengomplen diri sendiri...
mak gua pon pening nak layan perangai banyak cengkadak neh!


amey?? lagi pening.. haha... ehh tapi takleh lawan
kecerewetan beliau.. kalo cerewet kawen ngan orang cerewet
apa akan terjadi pada generasi akan datang yer???
adakah anaknyer akan jadi cerewet kuasa 2 atau tidak cerewet langsung..


sudah lari tajuk.. karangan sudah tersasar dari topik...
hampir 50% persiapan sudah ready...
hmm aper nak buat lagi yer..


misi untuk wiken ni..
nak carik baju pelawegurl hohoh.. kalo jumpe le..
sibuk semua anak2 buah nak jadik pelawe gurl..
haaa nanti maktam ko carik baju korang yer..
tapi tader la nak pesen2 seksi yer..
gaun serta tudung lagi...hoho..
budak2 tak elok ajar seksi..dosyyeee taw
ader ker saiz bebudak haaa???
maner tah nak carik... tapena carik baju bebudak..
adehhh...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...