Wednesday, February 23

Bert Mau Kawen - Episod 3




episod satu selesai.. duaaa pon sudah...
jom sambung lagi drama bersiri hiburan sensasi di blog ini...


misi diteruskan lagi.. kali ini saya beserta adik, mak n kakak saya
selaku wedding planner saya telah menemani saya
berkunjung ke galeri kad kawen di Klang
atas rekemen dari member2 seopis yang dah kawen...


sebelum ni dah penah la usha2 kat tmpat2 lain...
hmm lum jumper yang berkenan..
besela kalo bab2 cerewet ni memang nombo 1...
memang mane2 penjual akan benci n nyampahhhh
la dengan saya ni sebab seorang yang banyak cengkadak...
hakhakhakhak...


at last sampai jugak di klang ni kononye2 murah..
bila sampai jer tengok2 la dulu kan...
elehhhhhh murah la sangat...
tapi memang murahla jugak kalo sekeping boleh dapat rege RM0.30sen
tapi memandangkan penjualnyer nampak macam
nak tanak jer layan.. mintak tolong kira boleh dia
baling jer kalkulator patu trus sambung ngadap kompete...


heyyyyy!! tanggeci (dia india) aku pantang betol la
orang baling2 nih.... patu tak pandang plak tuu...
#$&^%*&&*(*&%^&%&^#&^*(&*)*&&(%6$#$
aku nyumpah2 dengan kasar dan bengissss sekali dalam hati...


sewaktu di kedai kad tengah belek2 kad bajet murah...
tapi tak oder kat sini pon huhu padan mukeee!!




kebetulan plak betul2 sebelah kedai ni ader gak kedai kad
aku pon blah buat2 nak pakai empon bimbit...
padahal senanyer aku g kedai sebelah....
usha2 jugak patu malas nak pikey dah terus je oder kat situ
sebab waktu pun dah petang n sudah letih seharian berjalan..


maka dpatlah gua oder kad kawen tu...
dijangka siap dalam 2,3 minggu jugaklah...
kalo dah siap nanti boleh la saya hebah2kan bila tarikh
sebenar-benarnye.... ader yang dah tau tapi ramai yang tak tahu
maka saya perlu kasiktau agar sumorang tau...


saya ode kad bese2 jer... takdela canggih maner pon...
bajet ciput siput bibut jer untuk kad..
sebab bajet untuk bende lain sudah besar...
wuwuwuwu..


bersambung di lain episodddddd.... dadaaaa...






4 comments:

black_mel said...

xpe..berbelanja berdasarkan kemampuan kita...xD

ainiayu said...

as salam bert....lama tk tegor...tenet semput...setuju bajet kad tkyah mahei sbb nnt org buang gak...buat yg biasa je janji matlamat menjemput org tercapai...hehehe..skang lg senang...mana yg leh online tu jemput je guna fb @ email....:))

BERT said...

yeahh ader org sokong sayeee... hehehe mekasehh sume hehe

!eNa PnG said...

buat kad yang simple tapi menarik pon dah ok...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...