Monday, February 14

Bert Mau Kawen - Episod 2

sambung dari episod satu
petang ni pas balik koje nak sesiap nak balik
kampung di negeri sembilan...atau bahasa singkatannye NESMELAN


semalam punyer penat pon tak hilang lagi...
dalam sejarah balik umah sewa paling awal dari kampung!
sampai budak bilik pon naik heran..
"aik awal balik nampak?"
awalnyer nak tau pukul berapa?? pukul 8 setengah malam tadi..


kalo tak tu, tiap kali hari ahad mesti sampai umah 2,3 pagi...
so bleh la kemas2 pape yang patot serta tido awal...
taik la tido awal.. malam tadi tak lena tido lagi
sebab banyak hal lagi tak setel wehh...
balik kg 2 hari pon ader bende lagi tak setel...


dengan rase sayu, aku pon ngadu la dengan mai tunang ku...
maka dia telah menyelesaikan konflik jiwa aku dengan
memberi nasihat2 serta jalan penyelesaian yg besss...
setelah lege..dalam pukul 2 jugak tido...
bangun subuh selalunyer tido balik dalam setengah jam ker..
tapi pagi tadi dok kelip2 lagi mate
plan aper lagi nak buat untuk esok sebab cuti maulud nabi ni...


maka dengan pantas aku menkulin2 adik aku ajak balik lagi arini
memandangkan kereta aku masih pada beliau..
nak kacau beliau ader periksa plak luse nih...
sok nak setelkan lagik hal2 nak kawen nih....
moga saya berjaya dengan cemerlang esokkk!!!
yihaaaaa!!!



2 comments:

Anonymous said...

da mau kawen ea... sonoknyer! selamat berkenalan yea

BERT said...

hehe yer salam perkenalan.. ehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...