Bukan Blog Kamu: Bert Mau Kawen - Episod 4

Thursday, February 24

Bert Mau Kawen - Episod 4

episod satu selesai.. dua pon sudah..tiga pun juga sudah..
masuk plak babak keempat...so ape cer??

antara lokasi peberet untuk dilawati serta dishoppingi barang2 kawen
kapet, langsir, segala kain main, perabot, barang dapo...
ialah di NILAI negeri sembilan atau bahasa singkatannya NESMELAN...
memandangkan saya orang nesmelan so takde hal la nak g nilai ni...

memang besar gilakkkk la nilai 3 ni...
kedai2 dia pon gabak2 kat sane..
mesti ramai yang dah datang terjah nilai kan???
memang takkan abih berjalan satu hari...
akak serta abang saya duduk di nilai juge..
so senang ader port nak lepak kalo nak g shopping sane



misi diteruskan untuk mencari barang2 keperluan lain..

langsir.. kapet.. baju.. barang2 hantaran...

sumeeenyer ader disane...

dengan pantas nak lantik diri sendiri jadi duta nilai 3...

macam2 ada harga pon boleh tahan murah & berbaloi2...

mariii marii marii...


hmm aku pomot2 pon bukan dapat komisen pon...

hmm kensel lahhhh!! aku resign jadik dutaaa.. chett!!

buang mase betol meniyaang rapik disini...



kelihatan kelibat sosok-sosok tubuh sedang menjalar &
bersembunyi di sebalik langsir hitam putih itu..
misi untuk mencarik langsir..haha tapi tak ketemu..
sebab masa dah abih kat sebey menyebey..
maka lain kali kami datang lagi yer wahai nilai 3...


seharian berjalan cume kami memborong
barang2 untuk digubah menjadik hantaran...
saya buat bese2 jer.. tade aper yang nak dicanggihkan...
tengoklah hasilnya nanti....





sambung lagi.. saya mau balik makan tengahari...

(memang kantoi betul la pogem dayet mendayet ni.. arghhh )







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...