Bukan Blog Kamu: Make Up Class By Iefa Adam

Monday, February 21

Make Up Class By Iefa Adam



terujenyer nak menjoinkan diri ke arena persolekan pula..
pernah la belajar asas mekap dulu 2,3 kali..


kali ni pogem ni dijemput oleh Rina Salleh...
mesti ramai kenal dia kan.. ikon gadis melayu tahun lepas...
suker sangat tengok dia.. ayuuu, sopan, cantik gitew...


dia pon datang pogem ni jugak
untuk sesi penggayaan tudung....
dah banyak kali dah nak masuk pogem rina ni dari sebelum
dia masuk gadis melayu lagi..
tapi sayang sekali selalu sangat terlepasss...


kali ni nak pegi lah rasenye... ramai nyer dia invite..
masih sempatkah lagi nak join nih??
minggu depan.. hurmm.. banyak hal tak setel lagi ni..
hurmm kene mintak tanyer dengan cik amey dulu nih..
murah lak tu yurannyer seratussssss jer...!!
nak pegiiiiiiiiiiii....mesti bessss!!!





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Azman Roslan said...

anda menang!!

http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2011/02/pemenang-segmen-ucapan-romantis-untuk.html

TWEETY BERT said...

yeahh.. saya menang mottooo.. ehhh... over lak.. ehhe mekaseh cik azman...saya terjah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...