Bukan Blog Kamu: TOP 5 handphone paling mahal dalam dunia

Thursday, February 17

TOP 5 handphone paling mahal dalam dunia



mari kita saksikan bersama-sama...
empon bimbit paling mahal dalam dunia...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



enset paling mahal namenye Goldvish 'Le million' harganya
plak dalam $1,000,000 jer... dah masuk lam Book of Records
sebab diamondnyer yang meliputi seluruh enset itu...
aww.. mampukah nak beli ini enset???



yang kedua plak...name beliau ialah Vertu Signature Cobra...
berharga $310,000 buatan Perancis... tengok lah ular yang berlingkar tu..
adakah sebab tu ia jadik mahal??? yer memang pon sebab ular tu
dari diamond serta emeral yang membentuk jelmaan ular cobra...



ketiga paling mahal dalam dunia name beliau ialah
Sony Ericsson Black Diamond berharga $300,000...
yang ni nampak biasa jer kan.. tapi tak siapa pun tahu isi dalamnyer yang
dipenuhi dengan berlian serta permata berharga.. perghhh...!






keempat plak namenyer Virtu Diamond berharga $88,000..
ni murah sket dari yang tiga diatas...cemana?mampu beli??
design tade la lawa benor pon...tapi sebab ader diamond tu yg jadik mahal..






yang terakhir..kelima paling mahal...
Motorola V220 Special Edition berharga $28000....
kali jerla duit mesia berapa.. kalo mampu bolehla beli...
diliputit emas dan berlian...
wow!! memukau... stok artis jer pakai camni kot...



kalo anda inginkan enset anda seperti diatas..
tak perlu membazir.. guna sahaja enset anda..
cuma beli manik2 yang berkilat seiras berlian..
dan tempekkan sahaja di enset anda itu..
gunakan gam uhu atau gam gajah..
Insyaallah melekat sampai hujung nyawa....
amacam ader brannn???




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...