Tuesday, March 1

Cenderahati boleh mengubati cederahati



tintonggg.. encik posmen pon tibe di perkarangan opis gue nih..
setelah beliau masuk maka dia menyatakan satu bungkusan
khas buat saya...ohh sudah sampai sudah....


setelah perjanjian di buat di dalam borang dengan menyain
serta memberi nama sebenar yang direka oleh pakcik saya
beserta No IC yang diberi oleh JPN suatu masa dahulu,
maka telah termaktublah saya menerima bungkusan itu
hak milik saya sepenuhnya.. bukan milik posmen lagi....




lihat bungkusan di atas... terdapat perkataan yang disebut
"CENDERAHATI"

kebetulan hati saya telah tercedera akibat kelukaaan
dek sesorang yang saya agak menyampah maka tiba-tiba
dengan kehadiran CENDERAHATI ini telah mengubat CEDERAHATI
saya disini dengan sekelip mata sahaja.. ohhh menakjubkan!!!





apabila bungkusan dibuka dengan sepenuh jiwa...
maka keluarlah satu kotak yang dihiasi dengan 2 buah bijik kete..
ohhh?? saya terkesima... saper plak yang nak kasik kete mainan nih??


dengan rakus seluruh jiwa & raga maka saya pon bukak kotaknya...
lihat apa yang saya dapat hasil daripada contest yang saya
join dengan keterlanjuran saya termenang tempoh hari....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




yeahhh!! saya memperoleh tabung berbentuk kereta!!
sangat comel.. sangat kiyuttt serta sangatt santekk!!
mekaseh kepada Nurul Fatyhah dari UMP
atau blog khasnya...saperakueisfatyhah
mari ramai2 serbu gadis kecil molek ni...
lalalala.. mekaseh yer cik adik manisss!!


maka dengan ini saya perlu menabung..
haha nak kawen dah ni dlam beberapa bulan..
sempat tak nak kumpul untuk dapat sejuta???


kalo nak kumpul dalam sejuta dalam masa sebulan
maka perlulah saya menabung setiap hari 10ribu...


yeke???


muat tak dalam tabung yang kiyut nih???
yang menjadi persoalaannye...
sehinggit sehari pon payah nak menabung...
inikan pula nak menabung 10 ribu sehari...!!
merepek sungguh penulis ini....


dahla.. tuan blog malas dah nak layan penulis ni..
taulah tengah lapar tu.. ondayet la konon...!!
phuii... hohohoohh.....



2 comments:

saperakue said...

thanx dear~~

p/s: rumate saya da merenget2 mintak saya jualkan yang warna kuning tu.. sbb dia kata yang kuning nmpak meyerlah =)

BERT said...

aah betul.. tu yg sukeee sangat tuh..hehe mekaseh yunk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...