Bukan Blog Kamu: Make up class - part 3

Thursday, March 10

Make up class - part 3



lepas membaham mee goreng serta minuman berperisa teh o
maka masukla semula ke kelas untuk sesi penggayaan tudung
oleh cik rina salleh kite yang kiyut miyut gitew.. huhuh...


memang udah lame mau ketemu dengan beliau nih...
so amat teruje la kan serta gayat.. ader jer bende aku nak sembang..
tanye itu ini begitu begini.. tapi dia memang menten cun & ayu gitew.
layankan ajer aku yang kepoh ni haha...


jum nengok beberapa keping gambar waktu dia tengah
menggayakan tudung pesen2 terkini daripada selendang...
memang syok woo belajar pkai selendang ni..
macam2 pesen skang...







opppp oppp.. pun takleh tunjuk sume jugak hehehhe...
kalo nak kene datang la hehehhe....


kelihatan sosok2 tubuh yang agak gumuk di bawah ini
sedang kusyuk menyaksikan pertunjukkan pesen
dari cik rina salleh itu... muke bajet nak senyum tapi memalu...



maka sekian sudaaahhh

tapi ader lagi 2 episod senanyer....



bersambungggggggggg............




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...