Bukan Blog Kamu: Hadiah ketiga contest dari BPM

Friday, March 18

Hadiah ketiga contest dari BPM




minggu lepas sampai lagu satu kertas yang dikenali sebagai pos ekspress
dimana ia digunekan untuk mengepos seswatu....
tertera name penerima nyer juga adalah sayaaaa!!!


yeyahh... senanyer saya tak tau saya kene dapat adiah bebanyak ni..
ingatkan dapat satu jer... mula2 aritu dapat hadiah ni pastu hadiah tu..
sebab aper saya boleh menang?? hehe meh layan cerita ni...
kalo dah bace taya la bace lagi kowt hehheeeehe
kali ni saya dapat aper plak yerh?????



yer inilah bungkusannyer....debar2 nih..
agak2 ader aper dalam itu bungkusan.....
jangan dia kirim lipas sudah.. tak sanggup nak bukak..
tak sanggup nak pegang lihat mahupun cium beliau....



yer itulah pengirimnya... daripada cik munirah dari uitm sabah...
jauh tu bahhhhhh... mekaseh la cik adik manis... boleh terjah blog dia..
cantik kalenye merah hitam... saya sudah folooooo....



dah jum tengok aper hadiah yang dia kirim nih...

tadaaaaaaaaaaaaaa.....



ader kotak panjang plak... hmm jum teke jum...

jam tangan licorne kahh??
tali pinggang kahh???
tali leher kahhh??
sebatang pen cap kilometrico kah??
hmmmm....





bila dah buke dengan gopoh gapahnyer maka
terteralah pula satu kertas yang dinyatakan seperti diatas..
ohhh mekaseh la cik munirah......
sangat hepi dengan hadiah ini.......
so, apakah disebalik kertas itu.. masih tidak kelihatan hadiahnyer ni..




tadaaaaaaaaaaa..... dah nampak dah..
seutas gelang bertatahkan permata dan mutiara..
wahhh... made in sabah ni.. gelang2 macam ni memang banyak
jual kat saner kan... sangat santekkkkkkkk!!!
saya sukeeeee.. saya sukeee...


ohh ohh saya mule terkinje2 semule....
akibat tidak keruan menerima hadiah yang ketiga ini..
saya ade dapat lagi untuk hadiah yang keempat...
tungggguuuuuuuuuu..........




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...salam ziarah..

melayang ke sini dari minda miecyber..

tahniah!!!mesti seronok dpt adiah kan

dwaty said...

saya paham macammana perasaan dapat hadia... coz saya pun pernah rasa... hehehe

TWEETY BERT said...

yer memang hepi hehehehe

Duit Online said...

Singgah blog ni.. Jom singgah sini pulak...

http://jom-janaduit.blogspot.com/

TWEETY BERT said...

tengokle kalo rajen hehehe bz lorh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...