Tuesday, March 22

Berapakah lame kah jepun tinggal di terengganu


saya tiada jawapan untuk persoalan itu....
ini kerana saya tidaklah hidup di zaman jepon..
mahupon pengkaji sejarah yang terulung...


tetapi saya pelik macamana pencari sejarah itu boleh sampai sini..
perkara ini telah membuat saya tertawa teresak2...
sehingga mengeluarkan hingus akibat ketawa yang melampau di dalam hati..


mari sama2 kita saksikan bagaimana pencari sejarah itu
mengkaji dan meneliti dengan sepenuh hati...





tak luper juge kepada pencari bawang..
khas buat pencari bawang..
saya hadiahkan sekeping gambar bawang untuk anda saksikan
rupa paras bawang yang sebenar...
supaya anda tidak tersalah erti antara bawang dengan parang...




tadaaaaaaaaaaaa... inilah rupa paras bawang yer...
boleh digunakan untuk menjadi rencah dalam masakan..
tanpe bawang saperlah masakan itu...


sekiannnnnnnnn harap maklonggggg........



3 comments:

EzayHadry said...

hahaha lawak2
memang ezay pun suka tengok keyword kat nuffnang ni..tak masuk akal je keyword2 dia

BERT said...

ha tau tape kan.. lawak sungguh ahha

black_mel said...

haha..keywords ttg ilmu yg paling kelakar...haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...