Bukan Blog Kamu: Anniversary - Episod 2

Wednesday, March 2

Anniversary - Episod 2



nak sambung lagi akibat lama sudah tersimpan dalam draft..
dah berkulat serta ader kulapuk roti...


Setelah bergonjeng bermain boleng
maka perot harusla diisini dengan sewajarnye...
lalulang jer kat dalam mall tu carik port maner besss..


tapi tader yang menarik perhatian langsung...
maka kami telah mengambik keputusan untuk menerai
di restoran Rasamas anjuran kfc holding....


jom saksikan menu2 yang menjadi santapan kami tatkala itu...


air jus pink guava... nyummmy.. sangat sejuk serta segar...!
air ni kale pink senanyer.. tapi akibat faktor lampu yang memukau
maka betukar kale plak dah....harga RM4.80 jer.. ok kan...

cantiknyer lisa tersengih di belakang air tu.. wuwuwu...



mushroom soup... murah.. RM3.50 jer sehayun...

sedap juga tapi takleh celen sup dari pijahat tu kot..
lagi mabelesss rasenyer....


yang ni dia oder... white cofee harganya 3 hengget sajer..
rasenyer?? ntah tak raser pon... sebab tasuke kopi puteh3 ni..
lagipon saya ader penyakit.. so air2 camni mmg takleh minum..






saya ode cikencop sajer...
rasenyer not bad la.. tapi tak sesedap cikencop kat sogo kot


nila menu utamanya kot.. nasik hayam! nyam nyam...



so desertnyer hanya eskem sajer...
tu pon dah penoh perottt ni weh...


resit pembelian... taktau la mahal ker murah ni..
standard size je kot...





berikut merupakan aksi2 menjengkelkan yang dipetik

sewaktu menjamu santapan yang terhidang depan mata....





sekian...apdet secara express rakyat..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...