Bukan Blog Kamu: Pergghh hamik ko!! sakit takkk??? (21SG)

Tuesday, March 22

Pergghh hamik ko!! sakit takkk??? (21SG)





http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com

sakitnya menanggung derita....
akibat perbuatan yang tak semenggah memanjat pagar
sehingga menusuk kalbu di dada...
ohh tidak lah di dada.. tapi di bahagian lemak berkrim.....


tidak pasti jantinanya apa... kerna rupabentuknya tidak lah ku kenal...
ape kojela main kat pagar tu... ke awak tu perampok...
haaaaa jangan la main2 dengan benda tajamm..
tak elokkkk tu!! kan dah kene.. adehhh sakitnyerrr!!
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com

http://www.cute-smiley.com


awww awww auuchhh!!!!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

black_mel said...

pergh...18sg tu..huhu..tgk pun dah rasa sakit..dia sakit x tau nk cakap la tu..

TWEETY BERT said...

erkk agaknyerla.. takkan raser perit kot hohoh

eastbullet said...

kita yang tengok ni rasa nyilu dah.. tapi kadang2 bila kita cedera macam ni tak sakit time tu.. dia sakit lepas benda tu dah cabut atau lepas beberapa ketika kemudian. maklumlah, dulu pun time nakal2 tangan pernah tercucuk pagar sekolah.. boleh gelak2 je time tu. lepas beberapa minit, rasa nak pitam...

eastbullet.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...