Bukan Blog Kamu: Fakta alat kelamin lelaki & wanita

Thursday, March 10

Fakta alat kelamin lelaki & wanita



tertengok di chatbox.. memang jarang aku bukak..
yerla dok tepi jer kan.. padanmuke kene sisihkan..

ark ark ark *gelak jaat*

saper suh dok tepi memang la tak baper nak pasan kan..
tapi kan.. banyak betul spam yang datang...
senget2 tul otak diorang neh!!





ni yang terbaru ni.. tacaye certengok kat tepi ni haaa!!
klik jer kat chatbox kale kemerah-merahan itu....


nak tarik perhatian la tu letak tajuk camtu..
tade koje aku nak klik pon..tengok lalu tertawa dengan sinis..
tak minat pon nak tau pasal kefaktaan alat kelamin..
lagi2 dari internet.. leh cayer ker??
ntah kupipes jer haha...
kalo dari saintis kaa.. doktor2 bertauliah kaa
boleh la cayer jugak...


hmm perlu ker amik tau sume tu...???




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Gimik entri alat kelamin ni pun tak menarik minat saya apatah lagi spam2 camni.. penuh dalam spam comment.. tak delete2 lagi pun

BLOGGER POPULAR NYAMAR CIK ANON KUTUK BLOG KAKI MOTONG

TWEETY BERT said...

ha tula.. woo boleh delete kaaa hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...