Bukan Blog Kamu: 30 hari mencari cinta....

Wednesday, March 30

30 hari mencari cinta....


harini bersamaan 30 haribulan mac baru yer...
akan dinikahkan 30 april nanti...
bersamaan juga 30 hari untuk mencari cinta....
dengan kekasih hati dulu kini dan selamenye...


debaran kian terasa..tidur makin talena...
rase gusar, gundah, gulana, gembira, gayat, gerun dan gendut..
kini dalam proses jemput menjemput undang mengundang..
dari sehari ke sehari semakin sibuk dengan persiapan terakhir...
hati gelisah Tuhan sajer yang tau...


sungguh pun wajah ini sentiasa tersengih macam kerang masam..
sungguhpun wajah ini sentiasa ketawa macam hantu kak limah..
hanya menutup segala kegusaran yang melanda jiwa perut ku ini...
moga DIA memudahkan segala urusan...
melancarkan segala perjalanan... menyenangkan segala persiapan
agar semuanya baik2 sahaja tanpa gangguan & halangan....


kepada masyarakat yang mengenali saya..
tinggalkan alamat untuk proses pengundangan yang diundang..
yang mana dah meninggal kan alamat.. tunggu kehadiran
kad undangan yang simple mimple berwarna emas gold tade karat...
sekian laporan cintancintun saya untuk masyrakat setempat..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

Cewek Penasaran said...

cinta emang tiada akhir.....

TWEETY BERT said...

iyya

eMMe said...

dah tak sampai sebulan nih...mmg debaran kencang makin terasa, moga urusan kalian dipermudahkan...eeeeiii...bestnye nak nikoh doh! heeeee~

TWEETY BERT said...

ehhehe mekaseh cik emme.. mmg tgh cuak neh ehhehee

Syafiq Rosli said...

wah dah nak kawen eh..gd lcuk

AnaLyana said...

aku ada dalam list tak? aku rasa takde kot..:)

anyway, tahniah ye. dah jodoh korang kan.. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...