Tuesday, March 15

Hadiah kedua contest dari BPM



minggu lepas saya terima lagi satu bungkusan hadiah...
wahh ni mesti hadiah dari sponsor dari contest anjuran BPM tu...
cemana saya boleh menang??
meh baca entry yang buat saya menang itu..
tembak dengan mouse anda disini

hadiah kedua plak ni... haritu mula2 dapat sebuah tabung kete
hmm kali ni dapat ape plak yerh.. mari sama2 saksikan....


terkinja2 dalam hati tatkala hincik posmen menghulurkan bungkusan
tertera nama sendiri serta alamat penuh...
kiriman daripada cik nurhamidah dari teluk intan perak...
mekaseh banyak2 cik midah... selamat sudah sampai....



setelah bungkusan dibuka terdapatlah satu balutan berwarna biru air
dimana tecoraknyer katun2 membaluti hadiah itu dengan kemasnye...
akibat kerakusan yang melanda pada diri sendiri maka dibukanya
sehingga habis maka menjelmalah lagi satu lapisan berikut....




haaaaaaa saksikann!! satu balutan dari suratkhabar
agar isi perutnya di pelihara dengan sebaiknya.....
sajer jer cik midah nak kasik debaran makin kencang
sehingga terbangnya bulu2 romaku kesane kemari...



ohhh setelah dibuka ader lagi satu lapisan pula dengan plastik
jernih supaya isi perotnya dijaga dengan baik serta terpelihara...
ohh apakah benda itu....kelihatan corak2 menghiasi seluruh kulitnya..
tapi saya tau pasti sudah ramai tau apakah makhluk yang tersembunyi
di sebalik plastik jernih ini bukannnn???



ohhh bukan sahaja dapat sejenis fabrik yang boleh dipakai
tetapi juga dapat 2 riben untuk digunakan sebagai penghias di tudung..
sangat comel dan cantikkk sangattt!!!
saksikan keseleruhan fabrik yang boleh diguna pakai di bawah ini....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ohhh ohhhh itu bukan saya yer...
(cik midah.. pinjam gamba sat naaaa)

awwwww shekciiiiii nyahhhhh....aummm... hohoh..
cantik sangat baju ni.. saya sukeeeeeeeee!!!!!
saya sukeeeeeee!!! diulang lagi sekali dengan sewel..
saya sukeeeeeeeeee!!


opss opsss saya gadis yang bertudung..
boleh juge dipesenkan dengan seluar panjang
serta inner sebagai penutup lengan dan dada...
dipakai pula dengan selendang hitam pun boleh
lalu diselitkan dengan riben tadi....
sudah siapppp...masih belum pakai lagi senanyer hehe


mekaseh banyak2 cik midah kiter...
moh kiter shopping on9 di butik on9 beliau
di www.midfashinshop.co.cc



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...