Bukan Blog Kamu: Segmen Teringat : Getah Pemadam

Thursday, September 22

Segmen Teringat : Getah Pemadam

http://www.cute-smiley.com

Kiter sambung lagi dalam segmen teringat kah anda??

Aritu teringat kan hobi ngumpul setem..

Arini teringat dengan getah pemadam pule…


Tak pasti lah lagi masih wujud ke tidak 2 jenis getah pemadam ini…

Sebab dah lame tak pegi kedai beli alat tulis..

Tapi rasenye dah susah jumpe kan???


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


yang pastinya pemadam ni cantik kale serta wangii...
ikot buah tu.. kalo anggur mesti pemadam tu bau anggur..
kan kan kan kan kan kan...




Masa zaman dewasa bebudak dulu kan..

Kalo ader pemadam mesti nak lawan2 kan…

Kita sepak picit tepi pemadam tu mesti beliau terpelanting tergulek2..

Pastu saper punye pemadam duk atas pemadam pihak lawan

Maka dia dikire juara tahunan untuk

Pertandingan Lawan Getah Pemadam peringkat sekolah…


Haaaaa ku cukup sukeeee main lawan pemadam ni

Di kala bosan ataupun di kala cikgu tak masuk kelas….

Kalo menang tu kira pemadam tu aku sayang sangatlah…

Sebab beliau telah mengharumkan nama aku..

Weeeee weeeee weeeee.. bangga gilak bila menang…..





haaa ni la pemadam yang selalu untuk dijadikan pertandingan...
getah dia sangat bess.. kalo gigit2 pon rase bess sebab liyat..
hohohohohoh....



Apa2 pon.. kenangan di zaman sekolah masa kanak2 dulu

Memang bessss sesangat2.. main jer tau!!

Nakal plak tuh.. hohoh… bess2…



Lawan pemadam dengan kawan…

Kawan lawan pemadam dengan saya…

Bila cikgu tade kami lawan..

Bile menang kaan yang juara….


Hoyehh hoyeahh





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

NasZ said...

hahaha. dah lama tak main lawan pemadam. masa kecil dulu selalu gak main dalam kelas.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...