Bukan Blog Kamu: Hoi.. Babiiiiiiiii. ........ Slow sikit.....!!!!!!!!!!

Thursday, September 8

Hoi.. Babiiiiiiiii. ........ Slow sikit.....!!!!!!!!!!


Ade seorang pompuan , mase tu dia tengah berenti ditepi jalan

sambil melihat keadaan keretanya yang kemek. hari dah

nak masuk maghrib, dia menjadi semakin resah gelisah.


Dah lah jalan tu sempit, lampu jalan tak de plak.

Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah berlawanan.

Dah lah tak pasang lampu depan, tak pakai topi keledar lagi..

laju pulak tu.. macam pelesit sedang merempit!! Pompuan tu apa lagi,

dia terus menjerit " Hoi.. Babiiiiiiiii. ........ Slow sikit....."


Bila mendengar laungan pompuan tu, apa lagi kan…

penunggang motosikal tu pun menjerit balas ..

"Celaka! F**k you! Sial kau! Bageroo! sedap jer cakap babi...."


Selang beberapa saat selepas mamat itu mencarut pada pompuan tadi...

tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat.... Perempuan tadi

berlari kearah bunyi dentuman tersebut.. Apabila sampai ke sana,

kelihatan budak tu terpelanting dalam semak manakala

motosikal nya remuk sama sekali….


Rupa-rupanya, dia dah langar babi yang telah

dilanggar oleh perempuan tadi.


( Moral opdestori : Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! tu bukanya marah...
tapi nak bagi tau jer....yang ada babi tergolek kat depan....hehehe)



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

Miss Nadya said...

hahaha..nad baru terserempak dengan babi malam tadi...masa ronda2 kat kawasan felda..:)

new entry :: Spontan Khamis ツ

BERT said...

@Miss Nadya

eee yeke.. hehehe dlu sy nyaris langgar vavi gak masa kat perak.. 3 ekor plak tuh.. fuhh

petuapakar said...

Haha lawaks. Pakar loike. Tu ler manusia, cepat sangat naik angin. Cuba rileks dan bertenang dulu. Kan dah langgar B***! Hik3.

klik sini untuk ke entri terbaru pakar

Munna said...

haha kesiannya mamat tu dah salah fhm =)

SoLy SoLicious said...

hahahahaa..... cian2... len kali kene phm btol2...

AsyieqiN Rkey said...

hahahhaha..gelak guling2....org nk gtau ade babi..kan dah eksiden..>.<

BERT said...

@petuapakar

besela kan salalu salah paham hehe

BERT said...

@Munna

pon jadi mangsa jugak kan

BERT said...

@SoLy SoLicious

egois la tu kan

BERT said...

@AsyieqiN Rkey

ha tula tamo dgr kate

mizzkechique said...

haha..kn dh kena.. pdn muka ko!!

BERT said...

@mizzkechique

kihkihkih

Tentang Kita said...

hehehe....tu la, kan dh kena..miss com la tu

BERT said...

betol3 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...