Thursday, September 29

Cara-cara buat nasi kangkang



ingin membuat nasi kangkang??

tak tau cemana nak buat nasi kangkang??

ingin mempelajari nasi kangkang??

apeee??? tanak belajar nasi kangkang??

ooo nak jugak belajar nasi kangkang??

boleh2.. saya sudah tau cemana nak buat nasi kangkang...




anda juge boleh cube buat nasi kangkang juga..

tapi bagaimana nak buat nasi kangkang yang sebenarnya..

apakah resipi kejayaan untuk membuat nasi kangkang??

dan apakah tujuan sebenar buat nasi kangkang??

mari kita saksikan bersama2 kaedah membuat nasi kangkang...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



tadaaaaaaaaa..........


sungguh tak senonoh dan semenggah bila beraksi
untuk membikin nasi kangkang....hahaha...


korang tayah buat la ye.. vuruk sungguh perangai itu meh..







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

12 2 ORANG KATA:

azam said...

hehehe...camni ke?? xrasanya

xpatut......

Lia Lomi said...

hahaha.. tak nak-tak nak buat nasi kangkang..ponat aih nak mengangkang..buang masa..

Tentang Kita said...

adeii...x penat ker memasak mcm tu..berdiri lama2 pun lenguh

BERT said...

TEKNIK MEMASAK JIKA LETEH KOT AHHAHAAH

ZieRa said...

pendek sgt la tu sampai kena naik atas ..hahhhaa...

BERT said...

pakai kerusi pon tape sebenarnya... tapi tahla la kan ahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahaha. kalau lenguh pun pakai kerusi lebih elok kan. kahkah.

Miss Nadya said...

huk huk..ta mau buat r kak..

ps: thanks akak..:)

aimie amalina said...

hohohohohoho
sungguh dasat ini kannn

BERT said...

betoll lawak kan hahaha

Fatin Mraz said...

X semenggah betol lah..kuikui..
kot dapur tuh atas lantai logik laa.ini atas kabinet.. perlu la dia nak cangkung cenggitu kan?

HAHAHA!

BERT said...

@Fatin Mraz

memang hhohooh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...