Bukan Blog Kamu: 10 Perkara bukti lelaki itu memang rumit

Monday, September 26

10 Perkara bukti lelaki itu memang rumit



serumit2 perempuan.. rumit lagi lelaki kot?
ke ader yang tak setuju??

ader lelaki rumit.. ader perempuan pon rumit jugak..
tapi jum tengok betapa rumitnye lalaki...


1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.
Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.


2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.
Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.


3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.


4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.


5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.


6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya..


7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh .
Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.


8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.


9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar
untuk dijaga hati.


10. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua
ini tidak benar. kan kan kan kan......



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

c genk bah ne said...

Ada betulnya juga..hehehe

hehehe..kdg2 rasa mcm sudah fhm dgn perangai lelaki,tp hakikatnya baru beberapa peratus je yg kita fhm


MENARIK DI genkcorner.blogspot…
JOM BACA!!

1.MAAF SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT
2.Tergoda Wanita Memakai Legging
3. Pakai Shawl itu HARAM?
4. 5 Perkara Yang TAK Patut Dilakukan Ketika Sedih

..cik gugu.. said...

laki mmg serabut.. tp ego nk ngaku.

BeloG MTT said...

Rumit sungguh nie .. Hehe :D

misscha said...

selagi x kawen x kan paham..dah kawen baru paham betapa rumitnye lelaki..hihi err betul ke bert?

BERT said...

@misscha

ye betolllllllllll

BERT said...

@..cik gugu..

ye betolllll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...