Bukan Blog Kamu: Kalo dah dasar camtu... memang camtu jugakkk!!

Tuesday, September 20

Kalo dah dasar camtu... memang camtu jugakkk!!

treeettt treeeetttt (bukan bunyi SMS yang sebenar)
lalu saya pun bukak dan tengok nama pengirim...


AILEBIYU


oh cik asven saya yang hantar.. ingat berita BERNAMA yang hantar
sebab saya melanggan berita untuk berita terkini hiburan sensasi buat saya..
lalu saya pun baca dengan kusyuk sekali sambil jem kening saya dibuatnye!


"Salam isteriku.. sila susun ayat di bawah dan jawab :
ini anda kesihatan pada hari bagaimanakah?
sila jawab di ruang jawapan yang disediakan"


niat di hati cik asven agak baik la plak nak tanye
kesihatan mininya yang belom baik dari penyakit 3 serangkai
lalu saya pon membalas la tande setia bajetnye...

"hahahaha.. buat lawak lagi ye.. ok ni jawapanye! :
pada hari ini saya pening2 lalat lalu saya meletakkan
minyak kapak sebagai penawar kepada kesakitan
yang tak seberapa ini.. sekian harap maklong"


treeettt treeeetttt (bukan bunyi SMS yang sebenar)
dapat lagi satu balasan sms dari beliau...
"Maaf jawapan ditolak...! karangan terpesong!"


saya plak membalas balik bajet tak puas hati ini..
"oh salahkah cikgu?? jadi markah saya bagaimana?"


treeettt treeeetttt (bukan bunyi SMS yang sebenar)
dapat lagi satu balasan sms dari beliau... hmm tetapi.......


oh maaf.. sms tidak dapat dipamirkan disini...
kerana ada unsur-unsur yang tidak baik untuk dipaparkan
pada khalayak ramai dan menjejaskan saya nanti haha...



habisss aktiviti bersms dengan beliau..
lalu saya pon bersungut-sungut kepeningan *garu2 kepala*

"kalo dah dasar cikgu tu cikgu jugakkk!!!!
aku jugak yang nak disekolahkannya nak tanye khabar
pun kene jawab soalan plak grrrrr hahaha"




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

Edy Ramanov said...

sabor jer lah ya kak bert. =)

Rtp Farra Arisha said...

really nice entry ;)
so how r u there sis??

BERT said...

@Edy Ramanov

hehe sabojele.. layankan aje

BERT said...

@Rtp Farra Arisha

getting better dear ehhehhe

azam said...

:) macam tulah...suami isteri...

xgaduh xbest....xlebiu² xbest

BERT said...

gadoh pon bess.. tak gadoh pon bess haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...