Bukan Blog Kamu: Ciri-ciri wanita harus difahami lelaki pulakkk

Wednesday, September 21

Ciri-ciri wanita harus difahami lelaki pulakkk




malas tengok bola jepon lawan mesia yang dah kalah 2 kosong tu..
baik saya main blog hehehe... aritu saya buat satu entry
dimana pompuan harus paham lelaki... kali ni nak post pasal
ciri2 wanita yang harus dipahami lelaki plak.. baru la adil kann??


Sensitif

Bukan bermaksud suka merajuk,tetapi perempuan hanya ingin bermanja dan sekadar ingin mendapat perhatian



Cerewet

Bukan bermaksud cerewet tidak tentu hala,adakalnya si perempuan ingin lelaki mengikut kata-katanya sekali sekala



Halus

Ibarat sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tecarik dan koyak.Walaupun seorang perempuan terkenal sebagai seorang pemaaf yang memaafkan org lain atas sebab kesalahan lain, biasanya perempuan akan ingat kesalahan itu untuk di seinpam sebagai pengajaran. Bukan dendam.



Ikhlas

Ikhlas seorang perempuan tidak perlu diragui.



Korban

Perempuan sanggup berkorban apa saja untuk seseorang termasuk ibubapa, anak-anak dan suami. Perempuan amat tabah.



Prihatin

Perempuan sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam



Manja

Walaupun dia adalah seorang perempuan yang panadai berdikari,naluri kaum hawa masih lagi tetap seorang perempuan. Suka bermanja bukan hanya kepada insan yang bernama lelaki namun juga sesama kaum.



Ego

Wanita yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi egonya apabila bersemuka dengan yang dicintai.



Cinta

Cinta pertama bagi wanita lazimnya adalah cinta yang paling dalam dan tulus.



Seks

Seks bukanlah segala-galanya kerana wanita diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal.nafsunya banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja. Lekali pula dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsulantas fungsi lelaki adalah membimbing wanita, bukan menghanyutkan dirinya.







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

abghani said...

bola kalah lah pulak

BERT said...

@abghani

aah bosan tulll huhu tade jeki nampaknye

SoLy SoLicious said...

pmpuan punyai naluri yang halus..sensitif..lelaki harus peka..:)

BERT said...

@SoLy SoLicious

betol3

Bell said...

wanita memang macam nie..haihh..inilah wanita..tapi sume tu kena berpada2 lah kan..heee~

BERT said...

@Bell

betol.. nanti lebeh2 laki naik meluat plakkk ehhe

aimie amalina said...

=]
weeeeee
suke la kak
hmm..betoi2

BERT said...

@aimie amalina

nanti btau kat bf tau ahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...