Bukan Blog Kamu: Kesan ketagihan BAU KASUT!!!

Tuesday, September 27

Kesan ketagihan BAU KASUT!!!



bau kasut yang perit akan menyebabkan manusia boleh pengsan..
terutamanya bau setukin akibat proses perpeluhan tahap gaban..


tapi tak paham la.. ader jugak yang ketagih pada bau kasut berbau..
enak kah baunya?? sampai begitu sekali dihirup udara itu...
anda bagaimana suka jugak kah?? boleh stim kah itu bau
macam sesetengah manusia yang ketagih hidu gam!


orang dah kate jangan buat bende bukan2..!!!!
tengok aper dah jadi.. kalo dah jadi macam ni kalo tak pengsan mesti mati..
saper nak bawak pegi spital tu??
saper nak biayai kos pengrawatan kalo dah jadik macam tu!!
tulaaaa nyusahkan oranggggg ajerlahhh!!!

sungguh emo penulis ini.. bajet garang plak..




arghhh lantaklah nak kater aku haperrr!!
pedulikkk haper... ader makcik jiran sebelah umak pakcik aku kesahh??


korang tengoklah kesan dia!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





kahkahkahkahkahkah

padan muker ko kucing kahkahkahkahkah....degil lagikk!!



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

11 2 ORANG KATA:

Tentang Kita said...

hahaa....leh lak kucing tu masukkan kepala dlm kasut...uwweekkks...

mizzkechique said...

fengsan daaa.. haha

BERT said...

@Tentang Kita

KALAKA KAN

BERT said...

@mizzkechique

hehehe comell jer heheheh

AsyieqiN Rkey said...

wakakakka...kucing yg malang...hkahaka..>.<

JIJI YU said...

mueheh tetiba ada watermark blog engko..ekeke

BERT said...

@JIJI YU

dlu rjin le buat.. skng maleh suda

BERT said...

@AsyieqiN Rkey

hiihihihihihih

Niza Romli said...

haha...lawak tu gmbr yg last tu...kuak lentang terosss :D

SoLy SoLicious said...

hahaha..pengsan ha..

~iz~ said...

haha..lena tido diwatnya erkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...