Bukan Blog Kamu: Kalau anda manusia normal pasti anda..........

Wednesday, September 14

Kalau anda manusia normal pasti anda..........



1) Pernah tak anda rasa nak kentut sgt masa tengah lepak ngan kawan

berlainan spesis/jantina, anda tahan sgt sampai terkulat muka?



2) Pernah tak masa anda tengah jenjalan kat depan khayalak ramai,

tetiba tu seluar spender/panties cam terselit kat celah vontot,

rasa cam tak selesa sgt, ikutkan hati nak aje tarik spender/panties itu?



3) Pernah tak masa tengah dalam jam, anda korek hidung,

lepas tu tengok tahi hidung itu, kemudian gentel dan jentik?


4) Pernah tak anda mengalami situasi di mana celah vontot amatla

gatal yang amats, di depan khalayak ramai, menyebabkan terpaksalah

anda menahan kegatalan itu dengan tabah?


5) Pernah tak anda tunggu kawan anda di suatu tempat contohnya

di hartamas, lepas tu anda jadi resah dan kesah sebab semua orang kelihatan

cam memandang anda sbb anda satu-satunya makhluk yang berdiri,

lalu anda pun buat2 aksi yang menunjukkan anda sedang menunggu orang,

contohnya melihat-lihat jam tangan?



6) Pernah tak anda memandu kereta manual, lepas tu disebabkan

kesilapan teknikal kereta anda terjerk macam kuda dan mati,

sekali lagi dikhalayak ramai contohnya di depan kedai makan,

lalu anda pun membatalkan niat hendak ke kedai itu untuk

menutup kemaluan yang amat?



7) Pernah tak di bulan puasa di waktu siang, anda berpura-pura

kononnye membelikan makanan untuk kawan bukan Islam anda,

dan mengadakan perbualan palsu di telefon contohnya,

"haa helo Mike, aku dah belikan bigmac kau! Kau nak air ape siot?"



Sekiranya anda pernah melakukan satu atau dua

atau lebih perkara diatas, tahniah diucapkan!

Kerana anda telah berjaya menjadi manusia normal!


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

abah khalisha said...

biasa lepas melepas air besar kot tk selesa..hehehe
Petai Gergasi

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahaha...........yes yes yes, dgn gigih berkata, I'm NORMAL!!!

AsyieqiN Rkey said...

wahahah..sume pernah kecuali yg last...hehe

Edy Ramanov said...

Ya saya normal kecuali yang last sekali. =)

BERT said...

@abah khalisha

camtu plak hehehe

BERT said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION

bagus anda pon normal haha

BERT said...

@AsyieqiN Rkey

hehe yg tu je bukan... ader org lain la kan pernah buat huyyoo

BERT said...

@Edy Ramanov

ye saya pong huhu

ZaNa aDieyZa said...

selalu merasakan diri di situasi 5.. hihihi.. maknanya zana normal kan..

p/s: nice blog dear..

mizzkechique said...

part spender terselit tu, geng MK mmg gile gaban dl.. hahaha.. soo, normal la kan..

BERT said...

@ZaNa aDieyZa

normal la jugk tuh ehhee

BERT said...

@mizzkechique

spendar terselit sebab dah longgar kot haha

aimie amalina said...

yay!
sy normaaaaaalll
hehehee
kantoiii
kikiki

BERT said...

@aimie amalina

hehe ni gurau2 je ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...