Bukan Blog Kamu: cara-cara malas nak jawab telefon

Thursday, September 22

cara-cara malas nak jawab telefon


Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah...dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le korang boring sangat kalu jadi operator).


Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.


Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..


Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.


Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.


Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.


Soalan: haloo timah, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..


Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.


Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap


Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.


Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.


Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..
(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)


heheheh kita gurau2 je ek... jangan buat betol2 plakk.. nayaaa





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

22 2 ORANG KATA:

Dzarief Zuhdi said...

hahaha... terbaik lah..

BERT said...

leh terai ye

Ara Wada said...

terbaek dari ladang :)) nie kne crite kat atok nie..

BERT said...

ahhaa cite2

a.samad jaafar said...

eh..apa pasai nama aku[samad] ade kat sini ????

Jahidih Saili said...

haha..gelak habis baca entri ni..

aimie amalina said...

hahahahahha
aiyaaaak
lawok la akak ni aihhh
hihihihi
kene cube gak ni

~iz~ said...

loyar buruk tu..hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe yg nombor xleh disambung tu yg xtahan nye

BERT said...

@a.samad jaafar

alamak.. sori3 pinjam nama sattt hehe

BERT said...

@Jahidih Saili

ehehheehehe

BERT said...

@aimie amalina

haha harus cube la aimi ehhehee

BERT said...

@~iz~

ehhe jangan amalkan lak ye iz

BERT said...

@Niena Pengembara Ilahi

ye sebab no boleh dicampor haha

abghani said...

tip yg bagus

BERT said...

bleh cube ye

Tentang Kita said...

penah jwb tepon gitu kt my hubby..b4 kawen dulu la...sampai merajuk x nak call..

BERT said...

@Tentang Kita

ahhaha yeke.. ok pasni jgn buat lagi ye hehehehe

zahidah seran said...

Hehehe
Ade sorang kwn suka jawab camni: iye ini rumah mayat...bla bla...
Sabau jek..:p

BERT said...

@zahidah seran

eheh suke main2 cakap mayat yeee hehe.. slu sy suke gak buat dengan kawan2 la...

sherynn razak said...

sungguh terhibur segenap penjuru ginjal dan pankreas aku tatkala membaca jawapan2 malas tersebut...SUNGGUH MENGHIBURKAN!

BERT said...

@sherynn razak

kehkeh... gelak sakan ko yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...