Bukan Blog Kamu: " Bini aku mengandung laaa!!"

Friday, September 23

" Bini aku mengandung laaa!!"


sepatutnya kalo bini mengandung mestila seronok kan??

tapi lain tau kisah ni.. bini mengandung hati risau plak...


Musalman : Aku peliklah...tiap kali aku pergi cuti..

mesti bini aku mengandung punye. 3 tahun dulu aku bercuti ke Bali,

dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket

pun dia mengandung jugak.



Rozaimie : La...baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat-tempat sejuk

pula macam Paris ke...sah Bini kau boleh mengandung lagi...ha..ha...ha...



Tetiba Musalman senyap pulak. Muka pun serius je.

Suspen lak si Rozaimie rasa. Tiba-tiba Musalman bersuara semula...



Musalman : Tak boleh jadi ni...cuti kali ni aku kena bawak bini aku

bercuti sekali nampaknya...tak boleh tinggal lagi.... !!



Rozaimie tergamam...... La....macam tu ker.....patotla...!!!



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

13 2 ORANG KATA:

Panggil Aku Han said...

err..isteri die mngandung dgn..tettttt [ censord ]

Rozita said...

hehe... isteri dia bercuti gak ke?

Diana @ bilakukatacinta said...

nauzubillah.....

BERT said...

@Panggil Aku Han

ahhaha skandal la tuuuuuuuu

BERT said...

@Rozita

bercuti di tmpat lain hehe

BERT said...

@Diana @ bilakukatacinta

jauhkanlah dari kita kan hehe

~iz~ said...

ushh..nk kena cari bini baru tu..

BERT said...

@~iz~

dayus dia kalo tak ceraikan

Jahidih Saili said...

ish..ish..bahaya sgt tu..

Tentang Kita said...

situasi yg sgt menakutkan...isteri tu ngandungkan anak owg lain...isk..isk...apa la nak jd ngan tamadun manusia zaman skrg nie

BERT said...

@Jahidih Saili

kan?

BERT said...

@Tentang Kita

tp ader kes betol2 camni kan.. jauhkanlah aminn

siti kektus said...

maknanya. yg di mengandungkan tu bukan anak dia lah kan. kesian2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...