Bukan Blog Kamu: Pengganti menghilangkan diri...!!

Monday, September 19

Pengganti menghilangkan diri...!!

ada dalam tempoh 2 minggu lagi saya bekerja di subang jaya ini
sebelum berhijrah di tempat baru di perak bersekedudukan
dengan suami sendiri menjalani tanggungjawab sebagai isteri..

sepatutnya dijadualkan saya dapat pengganti baru hari ini..
tetapi kewujudan gadis bertuah itu sungguh menjengkelkan hati..
beliau menghilangkan diri tanpa dapat dikesan lagi...
di talipun berulang kali masih tidak mahu menjawab panggilan ofis ini..
jika tak sudi sila bagitahu la dengan penuh matang dan toleransi..
tak perlu mendiamkan diri tanpa prejudis lagi..

ingat skang ni senang dapat kerja ke dik oii yang tak sedar diri..!
baru je grad.. konvo pun tak habis lagi pun tak sedar lagi..
besok dah susah dapat kerja baru tahu langit tu tinggi...
baru ingat nak menurunkan ilmu kerja untuk budak baru ni..
alih2 tak datang plak budak ni.. eeee tensennn jugak la hati ni..

penyakit 3 serangkai pun tak baik lagi ni...
adoih lemah je rase badan ni tidur pun tak cukup pagi tadi..
sampai dari perak pagi tadi jam 3 pagi.. alahai letih tak terperi hihi
nak hapdet blog pun selow2 je ni.. rase nak tido je atas kerusi hihi




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

16 2 ORANG KATA:

azam said...

kena dera ke ape....penagganti tu??

xpatut...nanti susah nak dapat kerja dik ooiii

BERT said...

@azam

dapat tawar keje la kat sini.. dia mintak.. panggil intebiyyu teros dapat.. patot datang mule harini.. tak datang plak dia.. apeda itu budak

BeloG MTT said...

Ingatkan ada pengantin yang lari tadi.. Hehehe :D

mizzkechique said...

sabar je la yer.. :)

Rtp Farra Arisha said...

harap bertenang ya sis..maybe dia ada masalah lain?? perhaps..

btw, hope u will be recovered soon :)

aimie amalina said...

hayooo
get well soon akak =]
aiyooo
kalo sy tu dh pegi dah
sy mash mncri keje
waaaa
bile nk keje niii

abghani said...

apo nk dikato

SoLy SoLicious said...

get well sooon...

BERT said...

@BeloG MTT

hehe bukan2

BERT said...

@mizzkechique

kene carik baru la nmpaknye

BERT said...

@Rtp Farra Arisha

tq sis.. masih lagi batuk2 ni

BERT said...

@aimie amalina

nak keje tak??

BERT said...

@abghani

apokand dayoo

BERT said...

@SoLy SoLicious

tq sis..

dwaty said...

seronokla ya dapat jumpa husband hari2

BERT said...

@dwaty

haruslahh hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...