Bukan Blog Kamu: Anda dah dapat gaji??? Batman pun dapat gaji oi

Monday, September 26

Anda dah dapat gaji??? Batman pun dapat gaji oi





bulan lepas nak raya dapat gaji awal...
dapat gaji awal.. abih duet pon awal la ye tak..
jumaat lepas dapat sudah gaji yang terakhir untuk bulan ni...
hoho.. syoknyeeeeee 23hb dah dapat gaji hikhikhik...
abih pon mesti cepat jugak ni hehehe.. tappe dah pindah minggu ni..
tak perlu kuwatey pasal belanja di sini lagi hihihih...



tapi ada bende korang perlu tau ni wooo
Jangan tak tau plak.. batman pon ader gaji...
penat dia keje jadik superhero yer tak keh keh keh...
cukup bulan dia dapat la gaji dia.. tah saper yg bayau tak tau la kan...
mesti la boss dia yer tak.. takkan makcik kantin skolah senjon plak.. kih kih...
lawak plak tgk si betmen neh...




banje sirap satu banggg betmenn!!! hohoohho....


selamat pagi isnin semuaaaaaaaaaa... dah sarapannn??? ehhee
saya kenyang makan nasik lemak... burpppp Alhamdulillah....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...