Bukan Blog Kamu: KOLOT LA KALAU ADE DARA LAGI!!

Monday, September 5

KOLOT LA KALAU ADE DARA LAGI!!


layan satu video ni di youtube oleh seorang gadis remaja
yang sedang top dengan video2nye hangat dengan pelbagai topik..

dengan cara tersendiri dan ideanya sendiri untuk mendendangkan
topik2 hangat dan sensasi melalui video2nya..
saya baru nak kenal dengan gadis ni yang dikatakan
femes dengan video2 cakapnye.. tak tau la korang udah tau ke belom..

sebelum ni kita ade cikgu shida dengan video mimingnye..
skang kita ader fatin fadzil plak dengan video cakapnye..
dah layan beberapa video gadis yang petah bercakap ni..
suke cakap isu budak2 skang dan mesti ader promo time dia..


anda tengok dan nilai la sendiri...
dalam videonye ade menyebut tentang seorang gadis bertudung
yang sangat berbangga bila dia tiada dara dan mengatakan
orang lain yang masih berdara sebelum kawen adalah kolot...

dah tade ape yang nak diherankan..
budak2 skang memang expert.. budaya barat jadi amalan seharian..
cume tergelak sket bila fatin ni cakap
"dalam Al-quran pun tak cakap ada dara tu kolot"
memang tak de ayat macam tu tapi dalam AQ memang
ada menyebut tutup aurat itu wajib..

malas nak bebel panjang.. tepuk dada tanya iman..
banyak mengata nanti takut sendiri terbuat nanti..
bagus cik adik ni 'memberi kesedaran' pada remaja lain..
tak caya boleh la layan video2nya di yutiyup sane..
yang baik boleh diikut.. yang tak betul jangan diikut..
yang baik datangnya dari Allah.. yang lemah itu manusia itu sendiri..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

budak2 zman skg mmg menakutkan..huhuhu.....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

huihsss....kakD dgr pun naik risau dgn budak2 zaman sekarang ni kan...tak semua ya....

Syarafi[skyforce331] said...

memang susah betul zaman sekarang dengan situasi yang sebegini..huhu

Kakkoii said...

yg x da dara sebenarnya adalah kolot...

Cuba kita fikirkan balik.. org zaman dlu sebelum kedatangan islam, menganggap perempuan itu sebagai pemuas nafsu dan lazimnya mereka kehilangan dara pada usia muda..

Selepas kedatangan islam? Perempuan diangkat statusnya dan dijaga.. Tapi zaman sekarang??

OMG mereka kembali ke zaman dahulu.. budus

Miss Nadya said...

takut jugak bende mcm ni..:(

new entry :: buku paling nad suka...ツ

BERT said...

@SoLy SoLicious

10 tahun akan datang tah cemana 'moden' plak mereka...

BERT said...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

istilah dara dah tade pape kot

BERT said...

@Kakkoii

kembali ke zaman jahiliyah.. petanda kiamat

BERT said...

@Miss Nadya

memang menakotkan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...