Bukan Blog Kamu: NASIB BAYI BERWAJAH VAVI

Thursday, September 22

NASIB BAYI BERWAJAH VAVI


mungkin tak nampak kan??
klik gambar itu untuk membaca tulisan yang kecik cenonet itu...

keji gile diorang ni suntik air mani manusia
dalam badan vavi untuk menghasilkan campuran manusia dan vavi...
kesian.. langsung tak fikir masa depan budak ni cemana...
cemana beliau nak kawen .. cemana beliau nak berkawan..
cemana beliau nak hidup dengan manusia lain..
mesti beliau dihina dicerca "kau vavi.. kau buruk macam vavi"

baca la berita lame ni..
diorang nak buat lagi kacukan manusia dengan binatang2 lain....
gile tul diorang ni.. banyak lagi kajian yang lebih berfaedah dari ini..
tak tau la cemana manusia tu nak hidup dengan normal... kesiannn!!
Kalau bayi omputeh biasanye comel2.. tapi kali bayi vavi camni... ape??
hilang comel sudah.. jadi comot plak rupenye... hmmm kesiann!!


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

Niena Pengembara Ilahi said...

hmm..dia rasa comel kot cenggini,gila...maju sgt pn xguna gk kalo cmnie.abistu ni leh sntuh ke tdk nie

Niena Pengembara Ilahi said...

Allah amik nyawa dia sbb nk sedarkan manusia,xnk aibkan baby tu...

BERT said...

@Niena Pengembara Ilahi

hmm tak tau la ape hukumnye kan...

BERT said...

@Niena Pengembara Ilahi

lebih baik dia mati dari dia hidup.. sangat kesiannn

THE LEKAT LEKIT STORY said...

aduhai kesiannya.. mangsa manusia yang menjadi mangsa pun manusia.

BERT said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

mangsa kepada manusia menjadi pemangsa manusia menjadi mangsa manusia itu sendiri

Edy Ramanov said...

kesian kan kak bert. budak tu tak bersalah pown. aduyai. =(

Tentang Kita said...

begitu lah manusia klu terlampau bijak sehingga menampakkan kebodohan diri. dah xde benda lain ker nak dikaji dan diuji

~iz~ said...

erkk..ni terlebih pandai sangat ni..sampai menyusahkan org..

BERT said...

@Edy Ramanov

hmm betol tah hidop tah tidak

BERT said...

@Tentang Kita

baik diorang kaji benda yang boleh mendatangkan duit ke kalo dah pandai sangat

BERT said...

@~iz~

siyan kat budak tu je

BeloG MTT said...

Semakin dunia maju dan canggih di telan arus pemodenan semakin otak manusia ni seakan di letakkan di bawah telapak kaki .. Apa la naseb budak tu nanti.. =..="

BERT said...

@BeloG MTT

betol... kesian budak tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...