Bukan Blog Kamu: Pen sekodeng digilai remaja.. memang gilee!!

Wednesday, September 21

Pen sekodeng digilai remaja.. memang gilee!!



ader sesape minat sekodeng??
atau anda memang kaki sekodeng..?


tah ape2 la gejet2 skang ni banyak menjurus kepada benda
yang tak berfaedah macam ni... benda2 tak baik la seronok kan??


menurut sumber.. pembeli pen sekodeng ini
bertujuan untuk merakam aksi2 tak senonoh remaja luar sana
di tempat2 tersorok tanpa pasangan tu sedar..


jaga2 jika anda suke melakukan aksi panas di luar
silap2 haribulan kene rakam dengan pen skodeng ini..




sumber




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

~iz~ said...

ushh..menakutkan nih..

azam said...

ye ke...bagus aaa.....

video yang ALLAH rakam tak ada orang takut ke??

tapi kalau buat yang betul, xyah nak takut rasanya

BERT said...

@~iz~

takot budak2 salah guune

BERT said...

@azam

makin cangihh makin tah ape2 barangnye

Jahidih Saili said...
This comment has been removed by the author.
BERT said...

@Jahidih Saili

ha betol3

siti kektus said...

haha. ni skodeng laki tengah buat apa ni bagus jugak. ;p

BERT said...

@siti kektus

skodeng suami sndri ek hehehe

sherynn razak said...

katne ada jual? aku nak beli...~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...