Bukan Blog Kamu: Pelanggan KFC yang kurang ajar!!!!!!

Thursday, February 9

Pelanggan KFC yang kurang ajar!!!!!!


orang kate kalo pokok bergoyang mesti bersebab..
kalo camni punye gayenye patutla pekerja kfc tu mengamukk...

tapi kalo ikot wajarnya kita sebagai pelayan tak patot plak
belasah kasteme itu walopon dalam hati saya cakap 'padanmuke' haha..


terbaca gosip ini dari blog bro ben..
nak jadi pekerja yang membabitkan urusan dengan manusia
memang kene banyak bersabar.. apetah lagi dia adalah pelanggan..
kalo jenis kurang sabar, cepat naik angin toksah keje camtula...

dari pengalaman saya sendiri jadi pelanggan di kfc..
pekerja perempuan maki hamun kuat dengan kawan2 dia..
kebetulan saya tengah beratur nak beli makanan di kfc itu..
dalam hati saya berkata.. tak hormat langsung kasteme lain..
kot ye nak marah pegi la kat belakang ke.. dahla perempuan..
bahasa tak senonoh plak tu.. eeeeee nyampah aii...

beliau marah2 sebab ade kasteme beli makanan tapi tak bayar..
dah order.. ambik makanan patu blah... si cashier tu plak
tak sempat nak kejar cume sempat maki hamun je kuat2...

itu cerita kfc.. cerita saya di satu restoran yang ramai pekerja..
tapi service lembab gila.. bila kita dah naik angin..
pelayan tu plak naik angin sama ajak gaduh plak ~haihhh~

kesimpulannya... jadilah manusia yang sabar..
sabar itu separuh daripada iman...
Insyallah.. ader hikmahnya bagi orang yang sabar kan....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

dwaty said...

selalu sangat terjadi... dekat mana2 pun pasti ada... semalam plak ada sorg makcik india tu gaduh ngan amoi cina dalam bas... sabar je la....

eMMe said...

malunye..mat saleh pun tgk, mesti dia ckp, ape punye Melayu la, takde adab, hahahahahha....

azam said...

pukul jgn tak pukul.....

hehehe

BERT said...

@dwaty

mesti pening pale dengar kan ahahha

BERT said...

@eMMe

memang malu la.. walopon pelanggan tu kureng ajo.. tapi orang tetap pandang salah pada pelayan kfc tu kan

BERT said...

@azam

hoho ganehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...