Bukan Blog Kamu: 14 February.. Sambut Valentines Day Ye?

Tuesday, February 14

14 February.. Sambut Valentines Day Ye?

tak reti2 lagi ke menatang ni haram??
tupon kalo cek kat FB ade je status yang wish jugak..
kalo bukan Islam tu ai tak heran la deknon hihi..
nak je tanye... tak tau ke atau buat tak tau je...
nak bukak sejarah ke nape tak boleh sambut..

cehh.. emo plak tuan blog ni.. sabar keh sabar keh..

satu rumusan yang boleh dibuat untuk hari ini ialah...


Valentines Day 2012 is CANCELLED!!

Mathematical Proof :

14 - 2 - 12 = 0

Sorry Valentines Day... I'm a MUSLIM (^__^)




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

azam said...

yg haram tetap haram

dwaty said...

entahla org skrg ni... dari dulu dah gitau... HARAM... STILL GAK WISH...

BERT said...

buat2 jahil plak ye haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...