Bukan Blog Kamu: Bert dan Amey kene PINDAHHH???!!!!

Thursday, February 9

Bert dan Amey kene PINDAHHH???!!!!

*feeling endostan jap huehuehuehuehue*

sebenarnya dari tahun lepas dah kecoh tapi watdono je...
tahun ni lagi gemilang kecohnya pulakkk...
encik amey akan ditawarkan ke sekolah maahad tahfiz plak
di sebelah utara perak.. sama ada di kerian atau lenggong...
alahaiii... gosip ini telah tersebar luas mengatakan yang beliau
akan ditukarkan kesana atas dasar kekurangan guru...

ada bess ade jugak yang tak bessnya...
yang besss tanak cite biarlah budak bert ngan budak amey
yang tau aje kenapa besss kalo pindah sane....
yang tak besssnye kan.. satunya jauhh nunnnn disana..
dah jauh dari keluarga encik amey di sini...
dah makin jauh nak balik kampung saya di nesmelan...
rumah kami disini dah diporak perandakan...

meskipun tau ni rumah kuwates dan hanya sementara..
kami dah cat rumah.. dah ubah suai kasik macam villa bajetnya haha
alih2 nak kene pindah plak... uwaaaa.. tak sampai setahun
pun duduk sini... stemek pon bau je pasang...
cat umah ni pon baru je 5 bulan terkale kat dinding...
dan macam2 lagilah... nak cite satu2 panjang plak...

kami jugak dah usahakan main tanam2 pokok cili...
hmm kalo kene pindah.. cane plak dengan pokok cili kami..
uwaaaaa... baru je berhasrat nak jadi petani moden.. kehkehkeh

lagipun belah2 sane tu kalo tak silap ceruk jugak tu...
hmm ape la saya nak bikin kat sane plak... aduhh!!
andai ditakdirkan kami dipindahkan takpelah...redha jela..
mungkin ada rezeki yang lebih baik di sana...

pindah atau tidak bolosss saje dinding ituuuuuuuu...
tunggu dan lihat ajelah... ader la hikmahnya nanti....


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

misscha said...

pastu ko keje mana plak?

BERT said...

aku mmg tak keje dah skang.. surirumah aje.. kalo jadi pindah.. mau kene carik keje nanti.. aku duk sini buat patme bisnes je.. kalo pindah kene kje la balik kot uwaaaaaaaaa

eMMe said...

lawak gak Bert ni... hahahaa.. ape pun, yg penting Bert hepi yea~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...