Bukan Blog Kamu: TEPUNG GANDUM BERACUN? betul ke???

Wednesday, February 1

TEPUNG GANDUM BERACUN? betul ke???



sangat tersebar luas terutamanya dalam FB dan mungkin blog2 lain
tentang penyebaran si orang paling kaya di malaysia ni
dah menipu semua pengguna malaysia tentang barangan
makanan yang biasa kita guna dan makan setiap hari...

bila dok baca artikel ni memang rasa cuak sebabnya
barang-barang ni memang biasa guna ... ishhh bikin cuak je...
masalahnya ni betul2 ke atau cubaan je???

saya masih lagi mencari kebenaran tentang penyebaran isu ni..
baca, lihat, fikir dan nilai lah sendiri.....
kalo macam saya dah ragu2 macam ni toksah makan la..
banyak brand lain yang boleh dikunyah dan ditelan...

makanan lain pun banyak jugak bahanyanya...
macam mee magee ke.. jajan2 ke.. kfc, mcd..
sume tu pun kalo kerap dikunyah dan ditelan pon
boleh memudaratkan badan kita jugakk....

pandai2 lah sendiri nak makan ape pun...
yang kaya terus kaya... yang miskin tak tau la ape nasib....





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...