Bukan Blog Kamu: Dah terlanjur... nak buat apa lagi... kejarrr!!!

Saturday, February 11

Dah terlanjur... nak buat apa lagi... kejarrr!!!



*nasi sudah menjadi bubur*

renung-renungkan selamat beramal...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

cik chinta said...

okeh..ni klo letak kat fb mesti rmi komen..hihi

= RATU CRiSTAL said...

Kejar jgn tak kejar!!!!!!
haha...Apa daa...

la ni banyak tol kes buang bayi..
bunuh bayi...campak bayi...
serah bayi pada warga mas pon ada..
kesian bayi yang tak berdosa...
tak pasal2 jadi mangsa..
Astaqfirullah hal adzim...

Ya RABBI selamatkan kami
daripada godaan syaitan...

ariana said...

Mmg bijak yg lukis katun ni..sbb mmg betulll sgt..zanman skrg ni mmg banyak kes mcm tu..huhu

delarocha said...

haha
lawak laa


beringat sebelum kena k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...