Bukan Blog Kamu: Sketsa lawak pertama dari JOZAN

Wednesday, February 8

Sketsa lawak pertama dari JOZAN


saya memang ikot budak 2 orang ni dari raja lawak satu dulu..
format masa raja lawak satu dulu semuanya individu...
kalo masa ujibakat datang berkumpulan tapi bila dalam
pertandingan otai2 lawak ni sudah pecah2kan mereka
jadi peserta individu yang dihoskan oleh sharifah shahira...

dalam ujibakat RL satu dulu yang saya tengok masa
rancangan pengenalan perserta dulu kan... johan la
peserta ujibakat yang saya tergelak dan jurinya yang kalo
tak silap masa tu sabri yunus kot pon tergelak jugak..
nak harap peserta lain?? tak gelakkk ponn hehehe..
johan yang datang sorang2 buat lawak jadi orang negro..
saya carik jugak dalam youtube tapi takdela weh...

minggu ke berapa saya tak ingat la kan...
semua peserta dijadikan kapel untuk buat persembahan...
yang saya ingat, zizan dengan johan.. dan tauke dengan yus...
memang lekat diorang ni sampai la masa pertandingan
Maharaja Lawak tahun lepas... tak caya meh layan ni...


kalo tak salah saya.. diorang bermula dari raja lawak satu..
bergabung sekali untuk membuat persembahan..
memang nampak serasi.. sebab tulah jozan lekat sampai sekarang..
dan saya rasa inilah sketsa pertama dari jozan...
kalo tak salah saya la.. kalo salah harap mahap dipinte hehee...
saya selaku peminat jozan sentiasa terhibur dengan lawak diorang..
jozan tiada dalang gantinya... korang memang besss!!!!!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

deno said...

pergh!!! deno minat sgt jozan! slalu jugak bukak youtube tengok performance diaorg! mmg d best la.... kan! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...